شناسهٔ خبر: 36005563 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

خبر/

تکواندوکار آمریکایی هم حریف حسینی نشد

نصر: تکواندوکار میانه‌ای برابر حریف آمریکایی خود به برتری دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر،  مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال 2019 با حضور 32 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در "صوفیه" بلغارستان آغاز و به مدت 3 روز ادامه دارد.

در وزن منهای 68 کیلوگرم میرهاشم حسینی تکواندوکار آذربایجان‌شرقی با اقتدار باورنکردنی برابر دارنده مدال برنز بازی‌های پان امریکن  2019 به برتری رسید.

وی در مرحله یک شانزدهم نهایی هروان منگیو از کشور کانادا رفته و با برتری 48 بر 18 به پیروزی رسید. این مسابقه در راند دوم و زمانی که اختلاف امتیازات 2 تکواندوکار به بیش از 20 امتیاز رسید، به سود نماینده ایران به پایان رسید.

میرهاشم حسینی در دور دوم به مصاف کارل نیکولاس از کشور آمریکا رفته و با نتیجه 19 بر 7 برابر نایب قهرمان نوجوانان جهان در سال 2018 به پیروزی رسید.

حسینی در مرحله بعدی باید به مصاف سخت‌ترین حریف‌اش از کشور کره‌جنوبی رود. دان هون لی در مسابقات گرندپری ژاپن به مدال برنز دست یافته بود، اما وی دارنده مدال طلا مسابقات جهانی 2017 بوده و در جهانی 2019 و همچنین المپیک ریو به مدال برنز دست یافته بود.

اگر حسینی برابر این حریفش به پیروزی برسد، شانس کسب مدال طلایش در این مسابقات  افزایش یافته و در صورت قهرمانی در این مسابقات حضورش در المپیک 2020 توکیو تقریبا قطعی خواهد شد.

حسینی در مسابقات گرندپری‌ مرحله دوم که در کشور ژاپن برگزار شده بود، به مدال طلا رسیده و شانس حضور خود در المپیک 2020 توکیو را افزایش داده بود.

انتهای پیام/

نظر شما