شناسهٔ خبر: 36005154 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

ایجاد ردیف وام ویژه دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاری

همشهری آنلاین: رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از ایجاد ردیف وام ویژه برای دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر، بهروز رحیمی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: برنامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت حمایت از دانشجویان مقاطع دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاران پزشکی است.

وی با اشاره به مشکلات این گروه از دانشجویان گفت: دستیاران پزشکی در کنار تحصیل به امر درمان هم اشتغال دارند و دانشجویان دکتری تخصصی (Ph.D) نیز به دلیل تعهدی که به دانشگاه دارند نمی‌توانند در خارج از دانشگاه کار کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار داشت: نکته دیگر اینکه این گروه از دانشجویان سن بیشتری از سایر دانشجویان در گروه‌های کارشناسی و دکتری حرفهای دارند و بیشتر آنها متاهل و صاحب فرزند هستند؛ همین امر حمایت ‌بیشتری را می‌طلبد.

وی خاطرنشان کرد: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت مذاکراتی با سازمان برنامه و بودجه در این زمینه داشته است و پیشنهادی مبنی بر ایجاد ردیف وام ویژه برای دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاری ارائه داده‌ایم.

رحیمی اظهار داشت: امید این است که با اختصاص این وام، بتوانیم بخشی از مشکلات این گروه از دانشجویان را رفع کنیم تا با آرامش بیشتری به خدمات و تحصیل خود بپردازند.

نظر شما