شناسهٔ خبر: 36005071 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

۱۰۰ درصد ناوگان اتوبوسی کشور در خدمت تردد زائران در مرزها قرار گرفت

محدودیت تردد اتوبوس‌ها از بامداد شنبه به مقصد چهار مرز کشور

همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری اعلام کرد: از ساعت ۲۴ شامگاه جمعه طبق مصوبه ستاد اربعین، ۱۰۰ درصد ظرفیت حمل‌ونقل عمومی اتوبوس‌های کشور برای تردد زائران استفاده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر، فرهاد صالحیان با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۱۰۰ دستگاه ناوگان در شبکه حمل و نقل جاده‌ای فعال هستند، تاکید کرد: از بامداد امشب جمعه ۲۶ مهر ماه، ۱۰۰ درصد توان این ناوگان فقط برای تردد زائران اربعین در مرزهای مهران، چذابه، شلمچه استفاده می‌شود و در مرز خسروی نیز در طول روز این اختصاص رخ خواهد داد.

وی افزود: از بامداد شنبه، تردد هیچ اتوبوسی به مقصد چهار مرز کشور را مشاهده نخواهیم کرد و فقط در هاب‌های تعیین شده شامل همدان، اندیمشکن و کرمانشاه صورت وضعیت، برای اتوبوس‌ها باز گذاشته شده است لذا بقیه راه‌های کشور برای اتوبوس‌ها مسدود خواهد بود.

مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری، گفت: به عبارت دیگر هیچ اتوبوسی از مبادی کل کشور به مرزهای غربی تردد نخواهد کرد و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عبور و مرور اتوبوس شرکت‌های حمل و نقل و تخلفات احتمالی رانندگان را کاملاً رصد و کنترل خواهد کرد لذا در صورت مشاهده تخلفات به اتوبوس‌ها تذکر خواهیم داد.

برچسب‌ها:

نظر شما