شناسهٔ خبر: 36003729 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تقدیر ائمه جمعه کرمان از سپاه برای دستگیری «زم»

ائمه جمعه در سراسر استان کرمان از اقدام اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص دستگیری مدیر شبکه معاند آمد نیوز تقدیر و تشکر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام جعفری امام جمعه کوهبنان در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با استناد به بیانات مقام‌معظم رهبری اظهار داشت: تجلی همدلی و شکل‌گیری امت اسلامی را در راهپیمایی بزرگ اربعین شاهدیم در حالی که از سراسر جهان اقوام با زبان و رنگ‌های مختلف در این مراسم معنوی شرکت دارند که زمینه تحقق حکومت بزرگ اسلامی رقم خواهد خورد.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: سپاه پاسداران به حمدالله امروز در داخل و خارج کشور دارای عزت است چون همواره حامی انقلاب و در خدمت انقلاب است باید در راه گسترش انقلاب از وجود جوانان انقلابی به عنوان موتور پیشبرد جامعه بهره برد.

وی بیان کرد: از موفقیت‌های بزرگ سپاه پاسداران دستگیری یکی ازافراد خائنی است که در پناه دشمنان و قدرت‌های اروپایی و صهیونیستی بود اما نیروهای مقتدر سپاه پاسداران از میان حلقه امنیتی این فرد شرور و خائن را به دام انداخت در حالی که حمله به پهباد آمریکایی هم از دیگر افتخارات سپاه پاسداران است.

زیاده‌خواهی‌های اروپا از خواسته‌های بی‌منطق در برابر ملت ایران است

حجت‌الاسلام حسین حیدری امام جمعه موقت سیرجان اظهار کرد: دشمن خبیث ما خیلی تلاش کرد با راه‌های مختلف مردم را از حضور در این مراسم بترساند اما غافل از اینکه ملت‌ها روی آرمان‌های دین و نظام ایستادند هرگز ترس از توطئه‌های کور و تبلیغات مسموم دشمنان ندارند.

حیدری تصریح کرد: ایجاد بلوا و آشوب در عراق با هدف کمرنگ شدن راهپیمایی و پیاده‌روی اربعین بود که نقشه دشمن شکست خورد و امروز هم شیعیان جهان خود را به خیل عظیم عاشقان سیدالشهدا(ع) رساندند و عظمت حضور دشمن را همچون گذشته ناکام گذاشت.

حیدری زیاده‌خواهی‌های اروپا را از خواسته‌های بی‌منطق در برابر ملت ایران عنوان کرد و اظهار کرد: اروپایی‌ها که علی‌رغم همه تعهداتی که برایش در برجام ایجاد شده و پایبند به این تعهدات هم نیست چطور از ایران اسلامی می خواهد در مورد برنامه‌های موشکی با اروپا مذاکره کند.

امام جمعه موقت سیرجان با تبریک به شبکه اطلاعات سپاه در خصوص دستگیری مدیر شبکه معاند آمد نیوز گفت: زم در پاریس به‌طور جدی وارد فعالیت‌های تبلیغاتی علیه نظام در شبکه‌های اجتماعی شد و با همکاری عناصر ضدانقلاب در سال ۱۳۹۶ ابتدا سایت و سپس کانال تلگرامی آمدنیوز را تأسیس و فعالیت‌های تخریبی‌اش را علیه نظام آغاز کرد.

راه امام حسین (ع) راهی زنده وپایدار است

حجت‌الاسلام مسلم طالبی امام جمعه موقت ریگان اظهار داشت: دوست ودشمن اربعین امسال امام حسین (ع) را دیدند اربعینی که باشکوهتر از سال‌های گذشته بود .

وی تصریح کرد: عده ای درصدد آن بودند که با اغتشاشات در عراق راهپیمایی اربعین امسال را کمرنگ کنند اما دوستداران امام حسین (ع) با شکوهی خاص خود را به کشتی امام حسین (ع) رساندند.

امام جمعه موقت ریگان بیان داشت: در طول تاریخ یزیدیان زمان تلاش کردند تا راه امام حسین (ع) را بر مردم ببندند اماراه امام حسین راهی زنده و پایدار است.

طالبی با اشاره به هفته ورزش وجوانان بیان کرد: با فعالیت‌ها و اقدامات در زمینه ورزشی می‌توان در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی ایفا کرد.

وی با تقدیر از اطلاعات سپاه گفت: با دستگیری روح‌الله زم می‌توان عناصر وافراد ومنافقانی که در داخل کشور در فتنه ۸۸ با وی در ارتباط بودند را شناسایی و دستگیر کرد.

حضور جوانان در پیاده‌روی اربعین امیدوارکننده است

حجت‌الاسلام منتظری امام جمعه شهر انار پیرامون راهپیمایی اربعین حسینی اظهار کرد: راهپیمایی اربعین حضرت سیدالشهدا (ع) نشانگر ظلم‌ستیزی و ذلت‌ناپذیری شیعیان است.

وی ادامه داد: حضور باشکوه جوانان در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی بسیار امیدوارکننده است.

امام جمعه انار تصریح کرد: امنیت آب‌راه‌های بین‌المللی مطالبه عمومی همه کشورهاست کشورها نباید توقع داشته باشند که آب راه‌های بین‌المللی فقط برای جمهوری اسلامی ایران ناامن باشد.

وی از پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه که با جسارت، خطرپذیری، روحیه جهادی و هوشمندی بالا سرشبکه ضدانقلاب سایت و کانال آمدنیوز را دستگیر کردند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/3388/ق

نظر شما