شناسهٔ خبر: 36002132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌های خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- امامان جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی به تحلیل موفقیت اخیر سازمان اطلاعات سپاه در دستگیری سرکرده کانال ضد انقلابی "آمد نیوز" پرداختند.

صاحب‌خبر -

امام جمعه تربت حیدریه در خطبه های نمازجمعه امروز حیدریه گفت: اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) منجر به دستگیری روح الله زم سرکرده کانال تلگرامی آمد نیوز شد.

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی افزود: دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا و فرانسه با تمام حمایت‌هایی که از این فرد کردند نتوانستند در برابر اشراف اطلاعاتی نیروهای سپاه حرفی برای گرفتن داشته باشند و اقتدار سربازان گمنام امام زمان(عج) در نهایت منجر به دستگیری سرکرده کانال تلگرامی "آمد نیوز" شد.

وی ادامه داد: قدرت اطلاعاتی نیروهای سپاه در منطقه بی نظیر و بی بدیل است و هر توطئه علیه نظام اسلامی را در نطفه خفه می کند.

امام جمعه سبزوار هم گفت: دستگیری سرشبکه سایت و کانال ضدانقلابی و معاند "آمدنیوز" شاهکار اطلاعاتی جوانان انقلابی و با جسارت سپاه را نشان داد.

حجت الاسلام  غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه امروز سبزوار افزود: سازمان اطلاعات سپاه با ظرافت اطلاعاتی و در عملیاتی هوشمندانه توانست با دستگیری این عنصر خودفروخته، لایه های پنهان و پیچیده سازمان سیا و موساد را در هم بپیچد.
وی ادامه داد: سرشبکه کانال ضدانقلابی آمدنیوز چکیده ای از شگردهای پیچیده عناصر اطلاعاتی و سازمانی دنیا را به همراه دارد که تخلیه اطلاعات او رازهای زیادی را آشکار می کند و شگردهای اطلاعاتی دشمن را در اختیار سپاه قرار می دهد.
امام جمعه سبزوار گفت: شبکه ها و عناصر داخلی و نفوذی که اخباری را در اختیار کانال ضدانقلابی آمدنیوز قرار می دادند باید با سرعت و ظرافت شناسایی و مجازات شوند.

امام جمعه گناباد هم در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان با اشاره به دستگیری روح الله زم مدیر کانال آمد نیوز توسط سپاه پاسداران گفت: امید است که همدستان این جاسوس خیانتکار در هر بخش و سازمانی به مردم و قوه قضائیه معرفی شوند تا به سزای اعمالشان برسند.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب با اشاره به دیدار عمران خان نخست وزیر پاکستان با رهبر معظم انقلاب که با هدف میانجیگری و مذاکره ایران و عربستان انجام شد افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند این مذاکره تنها در صورت برقراری آتش بس در یمن و ارسال کمک های انسان دوستانه و پزشکی به مردم این کشور و از سرگیری گفت و گوهای ملی یمنی ها امکان پذیر است.
وی ادامه داد: حمله به نفتکش ایران نشانه دیگری از استیصال استکبار است و دشمنان با این اقدام به دنبال جلوگیری از صدور نفت ایران و جبران شکست های گذشته خود و جلوگیری از ارتباط ایران و عربستان بودند.

نظر شما