شناسهٔ خبر: 36002114 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مالکی که قبلا از سرمربی تیمش نفرت داشت!

مالک جدید باشگاه نیس که از هواداران پر و پا قرص منچستریونایتد است می‌گوید در گذشته از پاتریک ویرا سرمربی فعلی تیمش متنفر بوده چرا که او ستاره آرسنال بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، جیم راتکلیف، مالک جدید باشگاه فرانسوی نیس که از هواداران سرسخت باشگاه انگلیسی منچستریونایتد است می‌گوید زمانی که پاتریک ویرا، سرمربی فعلی نیس بازیکن آرسنال بوده و در این تیم که رقیب سرسخت یونایتد در انگلیس است می‌درخشیده از او متنفر بوده است.

 

 

ویرا در فاصله سالهای 1996 تا 2005 در آرسنال دورانی درخشان را پشت سر گذاشت و با این تیم سه قهرمانی در لیگ برتر و سه قهرمانی در جام حذفی انگلیس بدست آورد.

 

راتکلیف که در اوایل سال جاری میلادی باشگاه فرانسوی نیس را به ارزش 100 میلیون یورو خریداری کرده و مالک جدید این باشگاه شد، می‌گوید در گذشته و زمانی که پاتریک ویرا، سرمربی فعلی نیس، ستاره آرسنال بوده به دلیل رقابت شدید بین آرسنال و منچستریونایتد از او تنفر داشته.

 

راتکلیف در گفتگو با نشریه فرانسوی اکیپ گفت:" من پاتریک را دوست دارم چرا که او به کار کردن با جوانها علاقه دارد و کارش در مربی‌گری فوتبالیست‌های جوان عالی است. ولی من قبلا از او متنفر بودم".

 

میلیاردر انگلیسی مالک باشگاه نیس در ادامه گفت:" زمانی که پاتریک در آرسنال بازی می‌کرد هر وقت با آن تیم مقابل یونایتد قرار می‌گرفت با روی کین که ستاره یونایتد بود وارد دوئلی سخت و هیجان‌انگیز می‌شد. آن موقع از درخشش پاتریک برای آرسنال لجم می‌گرفت و او حالا سرمربی تیم من است".

 

برچسب‌ها:

نظر شما