شناسهٔ خبر: 36001742 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

علی دایی در گفت‌و‌گو با گاتزتا دلواسپورت: رونالدو رکورد مرا خواهد شکست/ او بیشتر از مسی برای تیم ملی کشورش تأثیرگذار بوده است

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که ستاره خط حمله تیم ملی فوتبال پرتغال رکورد گلزنی او در رده ملی را خواهد شکست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا با علی دایی، ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران و رکورددار گلزنی در رده ملی، مصاحبه‌ای انجام داده و در آن درباره نزدیک شدن کریستیانو رونالدو به رکورد او، مقایسه میان عملکرد رونالدو و لیونل مسی در رده ملی و شانس رونالدو برای کسب یک قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا سؤالاتی پرسیده است.

گاتزتا در مقدمه این مصاحبه می‌نویسد: «سلطان بزرگ پارس» دیگر از لفظ «اگر» استفاده نمی‌کند و به جای آن «چه زمانی» را به کار می‌برد. او می‌داند که یک بازیکن دیگر، یک مدعی سرسخت از پرتعال تصمیم گرفته که دیر یا زود رکورد 109 گل‌ او در رده ملی به همراه تیم ملی ایران را بشکند.

علی دایی در این باره به گاتزتا گفت: من تا زمانی که این رکورد پابرجا بماند، به داشتن آن بسیار افتخار می‌کنم و فکر می‌کنم که تمام مردم ایران هم به آن افتخار کنند. من از آنچه در دوران بازیگری‌ام کسب کردم، راضی هستم. در حقیقت این رکورد به من تعلق ندارد و به تمام هموطنانم تعلق دارد. اگر این رکورد شکسته شود، ناراحت نمی‌شوم. به‌هرحال رکوردها برای شکسته شدن هستند. این رکورد هم روزی شکسته می‌شود و من خوشحال می‌شوم که بازیکن بزرگی مانند کریستیانو رونالدو رکورد مرا بشکند. من واقعاً خودش و حرکاتش در زمین بازی را دوست دارم. او هنوز در اوج است و من او را جزو سه بازیکن برتر تاریخ می‌دانم. من فقط می‌توانم برای او آرزوی موفقیت کنم.

علی دایی , کریستیانو رونالدو , لیونل مسی , فوتبال , تیم ملی فوتبال ایران ,

 

دایی در مقایسه عملکرد کریستیانو رونالدو با لیونل مسی در رده ملی گفت: رونالدو برای تیم ملی پرتغال بازیکن به مراتب تأثیرگذارتری بوده تا لیونل مسی برای تیم ملی آرژانتین. به همین دلیل من فکر می‌کنم که از میان این دو نفر تنها کریستیانو رونالدو بتواند به رکورد من برسد.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در پخش پایانی مصاحبه‌اش گفت: چالش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شاید حتی از رکوردشکنی برای گلزنی در رده ملی هم سخت‌تر باشد. در این تورنمنت تیم‌های بزرگی هستند که انگیزه همه‌ی آنها برای قهرمانی یکسان است، اما یوونتوس با کریستیانو رونالدو یکی از تیم‌هایی است که این فصل به نظر من شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما