شناسهٔ خبر: 36001085 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نیروی انتظامی قدیمی | لینک خبر

بازدید فرمانده ناجا از مرز چذابه/ تمهیدات ویژه پلیس برای تسهیل تردد زائران اربعین/ تردد روان در مرزهای چهارگانه/خدا قوت فرمانده ناجا به کارکنان پلیس

گروه ناجا- فرمانده نیروی انتظامی در بازدید از مرز چذابه گفت: تمام تلاش ما در مجموعه نیروی انتظامی فراهم آوردن تسهیلات لازم برای تردد زوار عزیز است اگرچه کاستی هایی نیز در این زمینه چه از طرف عراقی و یا از ناحیه ما وجود داشته است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری پلیس مستقر در مرز چذابه، سردار "حسین اشتری" در بازدید از مرز چذابه، اظهارداشت: امسال، به دلیل افزایش زوار اربعین، گیت های ورودی و خروجی را افزایش داده ایم.

وی افزود: برآورد ما نسبت به سال گذشته، این افزایش را نشان می داد لذا تمهیدات ویژه ای در نیروی انتظامی برای این موضوع اندیشیده شد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اعلام اینکه هم اکنون تردد در مرزهای چهارگانه به صورت روان انجام می شود، گفت: امسال از مرز چذابه حدود 572 هزار نفر تردد داشته اند که این رقم نسبت سال گذشته 56 درصد افزایش داشته است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه با تمهيدات صورت گرفته از سوي ناجا و با همتي که مسئولان مربوطه انجام دادند بحمد الله هيچ گونه مشکل خاصي در مرزها نداشتيم، تصریح کرد: تمام تلاش ما در مجموعه نیروی انتظامی فراهم آوردن تسهیلات لازم برای تردد روان زوار عزیز است اگرچه کاستی هایی نیز در این زمینه چه از طرف عراقی و یا از ناحیه ما وجود داشته که خوشبختانه اين کاستی ها به سرعت رفع شد.

وی با اشاره به موج بازگشت زائران به کشور، گفت: برگشت زائران عزيز هم از چند روز گذشته شروع شده و تقريباً جمعيت ورود زائران به مرزهاي کشور نسبت به خروج آنها 5 برابر شده است؛ همچنین به زائران عزیز توصیه می کنم، بازگشت خود را مدیریت کرده تا ان شاء الله به سلامت به کشور عزیزمان بازگردند.

سردار اشتری با قدرداني از تلاش ها و زحمات شبانه روزي نيروهاي انتظامي و ديگر بخش هاي مربوطه در مرز چذابه، گفت: بحمد الله از ابتداي سفر اربعين تا به امروز تردد رواني را در اين پايانه مرزي داشتيم.

فرمانده ناجا گفت: توصيه ما به زائراني که زيارت خود را انجام دادند اين است، زودتر به سمت مرزهاي کشور بازگردند تا به ترافيک سنگين مسيرها و پايانه ها برخورد نکنند تا ان شاء الله به سلامت به مقصد هاي خودشان برسند.

لازم به ذکر است، فرمانده نیروی انتظامی همچنین از قسمت های مختلف این پایانه بازدید و ضمن خدا قوت و خسته نباشید به همکاران، توصیه های لازم را برای تسهیل در بازگشت زائران اعلام کرد.#


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد

نظر شما