شناسهٔ خبر: 35999598 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

به میزبانی شهرستان شهریار؛

سمنان قهرمان مسابقات هاکی روی چمن کشور شد

مسابقات فرهنگی ورزشی هاکی روی چمن قهرمانی امیدهای ایران با قهرمانی سمنان به ایستگاه پایانی خود رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسابقات هاکی روی چمن قهرمانی امیدهای ایران به میزبانی شهرستان شهریار در مجموعه ورزشی شباهنگ که بصورت مستقیم از شبکه ورزش پوشش داده شد با قهرمانی سمنان و نایب قهرمانی قم به خاتمه یافت.

علیرضا صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار بیان کرد؛ تیم هاکی استان سمنان ابتدا در مرحله گروهی، توانست با سه برد، یک تساوی و یک شکست به عنوان تیم دوم از این مرحله صعود کند.

صیفوری ادامه داد: امیدهای هاکی استان سمنان با پیروزی یک بر صفر در برابر تیم هاکی گلستان به فینال رقابت های قهرمانی کشور راه یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار تصریح کرد: تیم امید هاکی استان سمنان در دیدار نهایی به مصاف قم رفت و در پایان هاکی بازان این سمنان پیروزی سه بر یک برابر حریف، جام قهرمانی را بالای سر بردند.

رقابت های قهرمانی هاکی روی چمن امیدهای کشور عصر چهارشنبه، بیست و چهارم مهرماه در مجموعه ورزشی شباهنگ شهریار با حضور رحمانی مدیر کل امور استانهای وزارت ورزش و جوانان ، قدیمی رئیس فدراسیون هاکی و مسئولین ورزش شهرستان پایان یافت.

آذربایجان شرقی بر سکوی سوم ایستاد و جام اخلاق مسابقات هاکی روی چمن قهرمانی امیدهای ایران به تیم گلستان اهدا شد.

علیرضا عباسعلی سنگسری از تیم استان سمنان بهترین دروازه‌بان این رقابت‌ها شناخته و معرفی شد.

گفتنی است فدراسیون هاکی در دوره مدیریت جدید خود توسعه فرهنگ ورزش اصیل و ناب ایرانی هاکی در کلیه رده های سنی آقایان و بانوان بویژه نسخه اصلی و المپیکی آن یعنی هاکی روی چمن را مد نظر خاص قرار داده است تا با انتخاب برترین ها در عرصه های بین المللی و جهانی نام ایران عزیز را سرافراز نماید.

 

photo_2019-10-18_09-30-00

photo_2019-10-18_09-29-59

نظر شما