شناسهٔ خبر: 35994504 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

قدردانی واعظی از سپاه به خاطر بازداشت زم

تسنیم

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به دستگیری سرشبکه آمدنیوز از سوی سازمان اطلاعات سپاه گفت: دستگیری «روح‌الله زم» سرشبکه کانال معاند آمدنیوز نشانه اقتدار امنیتی جمهوری اسلامی ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، محمود واعظی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در محل استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های دشمنان بسیار مقتدرتر از گذشته شده است.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف، شکار پهپاد آمریکایی و دستگیری مؤسس و سرشبکه کانال معاند و خیانت‌کار آمدنیوز را نمونه‌هایی از اقتدار کشورمان در عرصه‌های نظامی و امنیتی دانست و افزود: برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با طراحی ویژه خود توانستند این فرد خیانت‌کار به ملت ایران را دستگیر کرده و امروز روح‌الله زم در دست عدالت است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره می‌گفت که هیچ سایتی بدون حمایت سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان نمی‌تواند این‌همه دروغ و شایعه را به خورد مردم دهد خاطرنشان کرد: اکنون با دستگیری «روح‌الله زم» می‌بینیم که صدای سرویس‌های اطلاعاتی صهیونیستی و غربی درآمده است.

واعظی بیان اینکه برای مقابله با توطئه‌های دشمنان باید دستگاه‌های اطلاعاتی دشمنان قدرت داشته باشند عنوان کرد: دستگیری «روح‌الله زم» پیامی برای دیگران است که در دامن سرویس‌های اطلاعاتی خارجی به مردم خود خیانت می‌کنند.

نظر شما