شناسهٔ خبر: 35988373 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برگ برنده ای به نام سوشا مکانی (عکس)

دیروز یکی از مهره های کلیدی تیم نفت مسجد سلیمان در بازی با شهر خودرو سوشا مکانی بود. مرد شماره یک این تیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سوشا که بعد از سال ها دوباره به ایران برگشته یک بار دیگر در این بازی ثابت کرد که دروازه بان خوبی است و بسیار با انگیزه بازی می کند. بی شک ادامه همین روند و دوری از حاشیه ها می تواند او را به تیم ملی برگرداند.

 

سوشا از روزی که به تیم نفت مسجد سلیمان آمده سیوهای خوبی داشته. البته در یکی از بازی ها هم مرتکب اشتباه شد و گل بدی خورد اما حضور موثر او در ترکیب تیم مهدی تارتار بیشتر از اشتباهی که داشت به چشم آمد و به نظر می رسد نفت مسجد سلیمان می تواند با این دروازه بان در فصل جاری بازی ها ماجراجویی خوبی داشته باشد.

 

 

سوشا دیروز و در بازی با شهر خودرو در چارچوب دروازه سد محکمی در برابر حملات تیم حریف ایجاد کرد و در نهایت مزد برتری خود را با صعود به همراه تیم گرفت. امروز سوشا با دروازه بانی های خوب در ترکیب تیم نفت مسجد سلیمان مورد بحث است تا جایی که نیازی ندارد با پرداخت به دیگر رفتارها در چشم باشد و مورد توجه قرار گیرد و این نکته مهمی است که اگر مکانی به آن برسد حتما دوباره به روزهای خوب خود باز خواهد گشت.

 

جالب اینکه در فصل های اخیر دروازه بانان اسمی شاگرد مهدی تارتار شدند که این ها روزهای خوبی را سپری کردند. نمونه اش محسن فروزان که بعد از حضور در تیم مهدی تارتار (راه آهن و پارس جنوبی) دروازه بانی های خوبی از خود به نمایش گذاشت و حالا سوشا مکانی. این ها به حضور حسین اینانلو مربی دروازه بان های تیم مهدی تارتار هم ربط دارد. دروازه بان سابق تیم امید و تیم کشاورز تهران نشان داد یک مربی دروازه بانی خوب است و می تواند گلرهای اسمی فوتبال کشور را به روزهای خوبشان برگرداند.

 

 

عکاس: احمد هادی

نظر شما