شناسهٔ خبر: 35987700 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

یک پیشکسوت مطرح کرد:

لیگ یکی بودن فجر ملاک نیست/ استقلال باید با همه قوا به میدان برود

علی خلف

پیشکسوت آبی پوشان گفت: جام حذفی قوانین خاص خودش را دارد و همین قوانین می‌گوید هیچ ضمانتی برای پیروزی تیم‌های بزرگ برابر تیم‌های کوچک‌تر نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در دومین گام خود در جام حذفی، میزبان فجر سپاسی شیراز است و شاگردان استراماچونی بعد از پیروزی برابر یک تیم لیگ یکی به اسم گل ریحان، حالا باید برابر تیم دیگری از لیگ یک به اسم فجر سپاسی به میدان برود.

در خصوص این بازی سعید بیگی هافبک پیشین آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نباید فجر به این دلیل که در لیگ یک حضور دارد دست کم گرفته شود. یک قانون نانوشته در جام حذفی می‌گوید هیچ تضمینی برای پیروزی تیم‌های بزرگ برابر تیم‌های کوچکتر نیست.

بیگی بیان داشت: البته از حرف من سوء برداشت نشود و تصور بر این نرود که شانس استقلال را در این بازی کم می‌دانم. بلکه صحبت من بیشتر جنبه هشدار دارد برای بازیکنان که حریف خود را دست کم نگیرند.

وی افزود: در همان بازی قبلی مقابل گل ریحان هم دیدیم که به سختی و در وقت‌های اضافه آبی پوشان از پس حریف بر آمدند و همان بازی باید تجربه‌ای باشد برای بازیکنان که نباید در این بازی تیم مقابل را دست کم بگیرند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: پیروزی بر فجر می‌تواند مسکنی باشد برای استقلال تا مشکلات عمده‌ای که پیرامون این تیم پدید آمده برای مدتی نادیده گرفته شود. ضمن این که استراماچونی باید حواسش به بازی با سایپا هم باشد که در فاصله زمانی کمی نسبت به این بازی انجام خواهد شد. 

نظر شما