شناسهٔ خبر: 35987644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گلستان جزو 10 استان برتر در دارابودن ظرفیت‌های مختلف است

استاندار گلستان گفت: استان گلستان جزو 10 استان برتر کشور در دارابودن ظرفیت‌های مختلف در بخش‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در نشست با فعالان اقتصادی استان، با تأکید بر فعالیت بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی استان، رونق تولید را در گرو رونق بازرگانی دانست و اظهار کرد: اگر بخش بازرگانی استان فعال شود، بخش تولیدی نیز رونق خواهد گرفت و منجر به کاهش بیکاری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: استان گلستان جزو 10 استان برتر کشور در دارابودن ظرفیت‌های مختلف در بخش‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری است.
وی افزود: این استان جزو چهار استان کشور دارای هر سه مرز آبی، خاکی و هوایی است که باید بتوانیم از همه این ظرفیت‌های منحصر به فرد و خدادادی نهایت بهره را ببریم.
استاندار گلستان با تأکید بر استفاده از قابلیت‌های فراوان مرز اینچه‌برون، تصریح کرد: رونق این مرز، کارگشای مشکلات اقتصادی استان خواهد بود.
حق‌شناس، عدم تعادل در بخش‌های مختلف اقتصادی را یکی از مشکلات اصلی کشور دانست و گفت: اگر قیمت‌ها واقعی شوند و بازار به تعادل برسد، مشکلات اقتصادی مرتفع خواهد شد.
استاندار گلستان تأکید کرد: تا زمانی که ساختار واقعی بازار پول اصلاح نشود و رشد نقدینگی کنترل نشود، تورم وجود خواهد داشت.
وی افزود: در کشورهای توسعه‌یافته، دولت‌ها هرروز کوچک‌تر می‌شوند زیرا امور اقتصادی توسط خود مردم و بخش خصوصی انجام می‌شود. 
استاندار گلستان اعلام آمادگی کرد از همه ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از تجار و بازرگانان استفاده شود.
گفتنی است در این نشست، فعالان اقتصادی به بیان دغدغه‌ها و مشکلات خود پرداختند.  

انتهای پیام/2307/

نظر شما