شناسهٔ خبر: 35987627 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ماموستا خدایی: توطئه‌چینی دشمنان در سایه اجتماع بزرگ اربعین حسینی ناکام ماند

امام جمعه سنندج گفت: ناآرامی‌های اخیر عراق ماحصل ماه‌ها توطئه‌چینی اتاق فکر دشمنان بود اما دسیسه‌های آنان در سایه اجتماع بزرگ اربعین حسینی ناکام ماند.

صاحب‌خبر -

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، به اهمیت پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و اظهار داشت: شکوه و عظمت این اجتماع بزرگ، دشمنان را مات و مبهوت کرده است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی اوج ارادت، عشق و علاقه مسلمانان شیعه و سنی را به امام حسین(ع) نشان می‌دهد، افزود: اربعین نماد قدرت، اتحاد، یکدلی و همبستگی ملت‌های جهان اسلام و سبب پیشرفت و موفقیت کشور می‌شود.

امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه دشمنان باید از اجتماع بزرگ اربعین حسینی درس عبرت بگیرند، تصریح کرد: گرچه دشمن به‌دنبال کمرنگ کردن این حرکت جهانی بود اما حقیر وذلیل‌تر از آن بودند که بتوانند در خواب و خیال هم به اهداف پلید خود برسند.

وی با بیان اینکه ناآرامی‌های اخیر عراق ماحصل ماه‌ها توطئه‌چینی اتاق فکر دشمنان بود، گفت: ضدانقلاب به‌دنبال ایجاد تفرقه، اختلاف و تضعیف اراده مسلمانان هستند اما اربعین حسینی تمام دسیسه‌های آنان را نقش بر آب می‌کند.

ماموستا خدایی با یادآوری اینکه امام حسین(ع) در دفاع از مظلومان، حق و حقیقت جان خود را تقدیم کرد، خاطرنشان کرد: دشمنان به‌دنبال برهم زدن اربعین حسینی بودند، اما خوشبختانه به‌دلیل عشق و علاقه دلدادگان حسینی و امنیت پایداری که در آن مکان مقدس پایدار است، هرساله آمار زائران افزایش و نقشه‌های آنان ناکام می‌ماند.

انتهای پیام/

نظر شما