شناسهٔ خبر: 35985550 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فضای انتقاد در انتخابات باز ولی تخریب ممنوع است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه انتخابات را در استان به صورت کاملا سالم برگزار می‌کنیم و با هیچ گروه و جناحی تعارف نداریم، گفت:فضای انتقاد در انتخابات باز ولی تخریب ممنوع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیروان؛ ولی الله حیاتی امروز در جمع فعالان سیاسی شیروان با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات اظهارداشت: در این راستا انتقاد بکنیم اما تخریب را حدف کنیم فضای انتقاد در استان ما باز است.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شماای گفت: مردم استان مشارکتشان همیشه بیشتر از میانگین کشوری بوده است که برگزاری جلسات هم اندیشی گفتگوی سیاسی را منشا خیر و برکات می‌دانیم و ما حاضریم جلسات خصوصی با طیف و گروهای بزرگ بگذاریم.

 

حیاتی افزود: استاندار تا تعیین تکلیف پروژه های گذشته دستور دادند پروژه جدیدی اجرا نشود.

 

معاون سیاسیٰ امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: استانی هستیم که به خط ریلی متصل نیستیم که استاندار جلسات متعددی را در تهران داشتند اما بخاطر آماده بودن زیرساخت‌های اتصال راه آهن اسفراین اولویت قرار گرفت اما نقاط دیگر از جمله شیروان نیز در دستور کار قرار دارد.

 

حیاتی افزود: به سه مدیرکل تذکر جدی جهت عدم ورود به دسته بندی های انتخاباتی داده ایم و با تعامل خوب با هیات نظارت انتخابات استان، انتخاباتی سالم و باشکوه برگزار می‌کنیم.

 

وی گفت: پدیده ای به نام تقلب و مهندسی انتخابات وجود ندارد و خود مردم برگزار کننده انتخابات هستند و هر کس بخواهد پول های کثیف را وارد انتخابات کند برخورد قاطع خواهیم کرد که امنیت فضای مجازی از اولویت های ستاد انتخابات استان است، فضای مجازی نباید جولانگاه تخریب و تهمت   باشد.

 

 فرماندار شیروان هم گفت: مباحثی که منشا اختلاف و تفرقه باشد یک تهدید بزرگ است.

 

امین رضا مرآتی اظهار داشت: در کنار رقابت های سیاسی، شرایط شیروان همسویی و همنوایی در فضای عمومی است و نخبگان شیروان همدل و هم صدا هستند و هر چقدر به انتخابات نزدیک می شویم فضای سیاسی شهر و کشور پویا می شود.

 

وی گفت: با توجه به نزدیکی انتخابات، تامین منافع ملی در سطح کلان و تامین منافع عمومی در سطح شهرستان باید مدنظر باشد و در رقابت‌های انتخاباتی نگذارید توهین ها، چهره شهرستان را خدشه دار کند.

 

مرآتی افزود: انتخابات در کل کشور توسط هیات مختلف نظارتی مدیریت می شود نظام انتخابات را طوری طراحی کرده که در برگزاری آن امکان خللی نباشد که با شرایط فعلی، بحث مهندسی انتخابات معنی ندارد و تامین منافع شهرستان فصل مشترک همه جریان‌ها خواهد بود.

 

 

نظر شما