شناسهٔ خبر: 35983707 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مهدی تارتار: باید به نفت مسجد سلیمان احترام گذاشته شود؛ مقابل ذوب آهن خیلی حساب شده بازی کردیم

علی کلهری

مهدی تارتار بیان کرد که باید به نفت مسجد سلیمان احترام گذاشت

صاحب‌خبر -

طرفداری- مهدی تارتار پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل شهر خودرو و صعود شاگردانش به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی اظهاراتی داشت.

به گزارش‌ تسنیم، مهدی تارتار، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان پس از پیروزی مقابل شهر خودرو اظهار داشت:

ما خیلی حساب شده بازی کردیم و با توجه به شناختی که از شهر خودرو داشتیم سعی کردیم راه‌های نفوذ این تیم را بببندیم و در زمین خودمان تجمع کنیم. به جز یک مورد، موقعیت خطرناکی به شهر خودرو ندادیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. ما روی ضدحمله گل زدیم و می‌توانستیم یک گل دیگر هم بزنیم. با این نتیجه چیزی از ارزش‌های تیم شهر خودرو کم نمی‌شود. روی این تیم خیلی کار شده است، اما فکر می‌کنم استحقاق این برد را داشتیم.

وی در ادامه افزود:

از بازیکنانم که خیلی جنگیدند و تلاش کردند، تشکر می‌کنم. از مسئولان استان خراسان رضوی هم به خاطر ساخت چنین ورزشگاه زیبایی (ورزشگاه امام رضا (ع)) که آدم را به وجد می‌آورد برای بازی کردن، تشکر می‌کنم. از هواداران‌مان نیز تشکر می‌کنم که امروز به ورزشگاه آمدند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در مورد کمک دو میلیاردی به این تیم و اینکه آیا تیمش در ادامه راه به مشکل نمی‌خورد، گفت:

جا دارد از تمام کسانی که تلاش و در شرایط بحرانی ما کمک‌مان کردند، تشکر کنم. مسئولان در تلاش هستند تا همین روند کمک‌ها ادامه داشته باشد. باید به این بچه‌ها که با حداقل‌ها کار می‌کند، رسیدگی شود. به‌هرحال این بچه‌ها که تا این مراحل بالا آمده‌اند، انتظار پاداش دارند.

"قبول دارید تیم‌تان شگفتی خلق کرده است؟"، تارتار در واکنش به این پرسش گفت:

اگر ما همین روند را در هفته‌های گذشته نداشتیم،‌ حرف شما را قبول داشتم، اما این شگفتی نبود و باید همه قبول کنند که به نفت مسجدسلیمان احترام بگذارند. ما با چهار پنج تیم مدعی بازی کردیم و دست پر از زمین خارج شدیم. این نشان می‌دهد که باید به تیم نفت احترام گذاشته شود

نظر شما