شناسهٔ خبر: 35983390 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هیات رئیسه شورای اصلاح طلبان استان تهران انتخاب شدند

تهران - ایرنا - اعضای هیات رئیسه شورای اصلاح طلبان استان تهران با حضور جمعی از اعضای احزاب اصلاح طلب، انجمن و مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی انتخاب شدند.

صاحب‌خبر -

 حمت اله خسروی از انجمن اسلامی مهندسان ایران به عنوان رئیس شورای اصلاح طلبان استان تهران، بهرام فیاضی از حزب کارگزاران سازندگی و فرحناز مینایی پور به عنوان شخص حقیقی به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم رئیس، فرزاد شالفروش از حزب آزادی به عنوان دبیر این شورا و  هادی عظیمی از حزب اتحاد ملت به عنوان رئیس کارگروه امور شهرستان ها انتخاب شدند.

در این انتخابات همچنین ثریا دانا از مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی به عنوان رئیس کارگروه برنامه ریزی و نجمه گودرزی از حزب اعتماد ملی به عنوان رئیس کارگروه پایش و رحیم حمزه از حزب اراده ملت ایران به عنوان رئیس کارگروه رسانه انتخاب شدند.

رحیم حمزه عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا شکل گیری شورای عالی استان تهران را در راستای تحقق آرمان های اصلاحات ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و گفت: خوشبختانه به رغم شرایط خاصی که در تهران به جهت حضور شورای عالی سیاستگذاری وجود داشت با پیگیری احزاب برای اولین بار از سال گذشته جبهه اصلاح طلبان استان شکل گرفت و اکنون شاهد قوام آن با تشکیل شورای اصلاح طلبان هستیم.

حمزه افزود: این شورا با بسط و توسعه زیرساخت های دموکراتیک در سطح شهرستان های استان، نقش ویژه و تأثیرگذار خود را در انتخابات آتی به نحو احسن و اکمل ایفا خواهد کرد.
وی اظهار کرد: امیدواریم که با همت هیات رئیسه و اعضای شورا گام‌های خوبی برای رسیدن به اهداف اصلاح‌طلبان در استان برداشته شود.
حمزه تاکید کرد: در سطح استان احزاب و نیروهای اصلاح طلب توانمندی حضور دارند و شورای اصلاح طلبان با برنامه ریزی صحیح و بهره گیری از این پتانسیل و ظرفیت می تواند ضمن اجرای سیاست ها و مصوبات شورای عالی، با تصمیمات درستی که اتخاذ می شود هماهنگی لازم را در کلیه فعالیت های سیاسی و انتخاباتی جبهه اصلاح طلبان استان ایجاد کند.

نظر شما