شناسهٔ خبر: 35981938 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جمله | لینک خبر

دیاباته بالاخره به تمرین استقلال برگشت

صاحب‌خبر -

 

مهاجم اهل مالی استقلال بالاخره بعد از چند روز غیبت به تمرین این تیم برگشت.

شیخ دیاباته بازیکنی که مدت ها به دلیل مصدومیت بازی های استقلال را از دست داده بود و برای تعطیلات به کشورش سفر کرده بود، بالاخره چند روزی دیرتر از موعد مقرر به ایران بازگشت و در تمرین استقلال حاضر شد تا شائبه‌ی ترک تیم و تمرین در اعتراض به مشکلات مالی را رد کرده باشد.دیاباته در بازگشت به ایران در تمرین استقلال شرکت کرد تا هر چه زودتر خود را آماده بازگشت به میادین کند.قرار است  در تمرین از دیاباته تست گرفته شود تا مشخص شود آیا این بازیکن می تواند در تمرین های گروهی شرکت کند یا نه.

 

 

 

بختیاری زاده سرمربی استقلال خوزستان شد

سهراب بختیاری زاده به عنوان جانشین مجید باقری نیا از سوی باشگاه استقلال خوزستان معرفی شد.مدافع ملی پوش خوزستانی سهراب بختیاری زاده با حضور در باشگاه استقلال خوزستان و امضا قرارداد تا پایان فصل به جمع آبی پوشان خوزستانی پیوست.

پیش از این مجید باقری نیا به عنوان سرمربی در استقلال خوزستان حضور داشت که پس از گذشت هشت هفته و کسب شش امتیاز بر کنار شد تا سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی کارش را از امروز آغاز کند.بختیاری زاده سابقه سرمربی گری در تیم نفت مسجدسلیمان و همچنین حضور در کادر تیم ملی امید را دارد.

 

 

استقلال و پرسپولیس آسیایی می‌شوند؟

نشست خبری اعضای کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای امروزدر محل روابط عمومی فدراسیون برگزار خواهد شد.

با توجه به نهایی شدن زمان رسیدگی به اسناد و مدارک ارسالی از باشگاه ها، نسبت به اعلام رای و نظر نهایی این کمیته و باشگاه های واجد شرایط در لیگ قهرمانان آسیا و اخذ مجوز ملی، نشست خبری اعضای کمیته بدوی مجوز صدور مجوز حرفه ای امروز ساعت ۱۱ در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

گفتنی است در ماه های اخیر نسبت به حضور تیم های استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به خاطر انبوه بدهی ها تردیدهایی وجود داشت و حتی یک بار گفته شد استقلال از حضور درلیگ قهرمانان آسیا به دلیل بدهی ها محروم شده است. در این باره اظهار نظرهای زیادی انجام شد اما خبر نهایی در این باره در نشست اعلام خواهد شد.

نظر شما