شناسهٔ خبر: 35980105 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده پلیس راه آهن:

ظرفیت قطارهای مسافربری برای اربعین ۴۶ درصد افزایش یافته است

فرمانده پلیس راه آهن کشور، با اشاره به استقبال بی نظیر زائران از قطارهای ویژه اربعین ۹۸، گفت: راه آهن ظرفیت قطارهای خود را برای جابجایی زائران اربعین، ۴۶ درصد افزایش داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، حشمت الله ملکی با بیان اینکه در راستای انجام وظیفه و ماموریتی که به عهده پلیس راه آهن کشور در حوزه خطوط ریلی قرار دارد، خوشبختانه خدمات خوبی با زائران ارائه شده است، ابراز کرد: امسال رجا در چهار محور شامل زاهدان-خرمشهر که برای اتباع عمدتاً پاکستانی ساماندهی شده، محور همدان برای شهرهای مرکزی و کرمانشاه برای زائران شمال غرب کشور و همچنین محور جنوب برای استان های مرکزی و جنوبی، خدمات خوبی را به زائران اربعین ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه امسال تردد قطارهای مسافربری در راه های منتهی به استان های غربی ویژه زائران اربعین، افزایش یافته است، تاکید داشت: در این رابطه پلیس راه آهن بر اساس وظایف خود امنیت خطوط ریلی و اماکن و ابنیه را به عهده گرفته و امسال با تمهیدات اندیشیده شده توانستیم شاهد ارائه خدمات قابل تحسینی به زوار باشیم.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با بیان اینکه تعداد قطارهای مسافربری ویژه اربعین در سال ۹۸ نسبت به سال قبل ۴۶ درصد افزایش یافته است، بیان کرد: ظرفیت تعداد صندلی های اختصاص یافته به زوار اربعین نیز نسبت به پارسال ۵۰ درصد افزایش یافته و به رقم ۴۶۰ هزار صندلی رسیده است.

ملکی با بیان اینکه رجا در حال برنامه ریزی برای استقبال از زوار است، گفت: این آمادگی وجود دارد که تعداد قطارهای اختصاص یافته به اربعین افزایش نیز یابد که در سه محور تمهیدات لازم برای این امر اندیشیده شده است، افزود:  زائران می توانند بدون هیچ گونه دغدغه و نگرانی بلیط تهیه کرده و اطمینان داشته باشند بعد از ورود به کشور با کمی صبر و تحمل برابر برنامه زمان بندی شده رجا، به شهرها و مقاصدشان سفر خواهند کرد.

وی افزود: کسانی که بلیط ندارند نیز می توانند طبق پیش بینی های صورت گرفته، در ایستگاه ها و مراکز استان ها حضور یافته و بلیط خود را خریداری کنند.

نظر شما