شناسهٔ خبر: 35979703 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ترمینال مشهد تا چه زمانی تعطیل است؟

50249

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان رضوی گفت: تصمیمی که در سطح کشور گرفته شده، این است که تمام ناوگان برای برگشت زائران کربلای معلی به مرزها بروند و به این زائران کمک‌رسانی کنند؛ لذا از مردم می‌خواهیم که از سفرهای غیرضروری‌شان طی این چند روز خودداری کنند.

صاحب‌خبر -

جواد وحدتی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت ترمینال مسافربری مشهد، اظهار کرد: سفر زائران کربلای معلی تقریبا رو به اتمام است و موج برگشت زائران از فردا پنج‌شنبه 25 مهرماه آغاز می‌شود و سیل عظیم جمعیت قصد برگشت از عراق به کشورمان را دارند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی‌های ستاد کشوری ما بر این است که پنج‌شنبه ، جمعه، شنبه و یکشنبه تقاضای سفر از مرزها به داخل کشور بسیار افزایش پیدا می‌کند و تصمیمی که در سطح کشور گرفته شده، این است که تمام ناوگان برای برگشت زائران کربلای معلی به مرزها بروند و به این زائران کمک‌رسانی کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل خراسان رضوی، تصریح کرد: اگر کشور همت نکند، این زائران نمی‌توانند بازگردند؛ چون در مرزها آنقدر ناوگان وجود ندارد که به زائران کمک‌رسانی کند.

وحدتی‌فرد خاطرنشان کرد: بنابراین تمام کشور باید کمک کنند و ما هم از رسانه‌ها و اصحاب قلم خواهش داریم تا به مردم منتقل کنند که یا از سفرهای غیرضروری‌شان طی این چهار روز خودداری کنند و یا اگر بنا به انجام این سفر دارند، لزوما از سایر روش‌های حمل و نقل استفاده کنند؛ چون تمامی اتوبوس‌ها را برای کمک به تخلیه مرزها می‌فرستیم تا به زائرانی که بازمی‌گردند، خدمت‌رسانی کنند.

وی عنوان کرد: ان‌شاءالله تا یکشنبه 28 مهرماه این موج می‌شکند و از دوشنبه وضعیت بهتر می‌شود. امیدوارم که مردم از این قضیه استقبال کنند و اجازه دهند ناوگان حمل و نقل در خدمت زائران امام حسین(ع) باشد.

انتهای پیام

نظر شما