شناسهٔ خبر: 35975630 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

صعود ماتادورها به یورو ۲۰۲۰

اسپانیا با تساوی برابر سوئد، به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰ صعود کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
در ادامه رقابت‌های فوتبال انتخابی جام ملت‌های اروپا، دیشب درگروه اف - تیم‌های سوئد و اسپانیا به تساوی ۱-۱ رسیدند که با این نتیجه اسپانیا ۲۰ امتیازی شد و جواز حضور در یورو ۲۰۲۰ را بدست آورد. در این مسابقه، سوئد با ارائه یک بازی برتر و گل دقیقه ۵۱ مارکوس برگ، ۱ - ۰ از میهمانش پیش افتاد اما رودریگوی تعویضی با گلزنی در وقت‌های تلف شده، اسپانیا را از شکست نجات داد. مصدومیت دخه‌آ - دروازه بان اسپانیا که ستاره این تیم در این بازی بود، به اتفاق مهم ۴۵ دقیقه دوم این مسابقه تبدیل شد.
در دیگر بازی‌های این گروه، رومانی و نروژ به تساوی ۱-۱ رضایت دادند و جزایر فارو با یک گل از سد مالت گذشت.

در گروه دی - سوئیس در یک بازی حساس با دو گل جمهوری ایرلند را مغلوب کرد و گرجستان ۳ - ۲ در زمین جبل الطارق به پیروزی رسید.
در این گروه، جمهوری ایرلند و دانمارک هر دو با ۱۲ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند و سوئیس با ۱۱ امتیاز سوم است.

در گروه جِی J - ایتالیای از پیش صعود کرده با ۵ گل میزبانش لیختن اشتاین را هم کوبید. آندرا بِلوتی Andrea Belotti دو بار، فدریکو برناردسکی Federico Bernardeschi، آلِسیو رومانولی Alessio Romagnoli و استفان الشعراوی برای آتزوری در این بازی گلزنی کردند و نهمین برد پیاپی لاجوردی‌ها را رقم زدند. آخرین باری که ایتالیا توانسته ۹ بازی متوالی را ببرد به ۸۰ سال قبل بازمی‌گردد.
در سایر بازی‌های این گروه، یونان ۲ به ۱ از سد بوسنی گذشت و فنلاند ۳ به صفر ارمنستان را شکست داد. در جدول، پس از ایتالیای ۲۴ امتیازی، فنلاند با ۱۵، بوسنی با ۱۱ و ارمنستان با ۱۰ امتیاز رده‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.
 
<div id="video-display-embed-code_242077" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/735076/242077?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما