شناسهٔ خبر: 35968492 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شرایط روحی استقلال بعد از کسب دو برد تغییر کرده است/ آبی‌ها توان قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر را دارند/ استراماچونی یک مهاجم تاپ می‌خواهد

پیشکسوت آبی‌پوشان معتقد است استقلال نه فقط پتانسیل و توانایی قهرمانی در جام حذفی بلکه کسب عنوان نخست در لیگ برتر را هم دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال استقلال فردا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید به مصاف فجرسپاسی شیراز برود. بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال پیرامون آخرین وضعیت آبی‌پوشان و این دیدار به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه استقلال بعد از بدست آوردن دو برد در جام حذفی و لیگ برتر شرایط به مراتب بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده و فکر می‌کنم با رسیدن یکی، دو مصدوم نسبت به قبل توان فنی بالاتری هم داشته باشیم.

مربی سابق آبی‌پوشان افزود: در حال حاضر 6 هفته از لیگ گذشته و شما نگاه کنید از هفته ابتدایی تیم همواره مصدوم و محروم داشته و استراماچونی هرگز با تیم کاملش بازی نکرده است. این موضوع ارتباطی به سرمربی ندارد. به هرحال فردا در جامی بازی می‌کنیم که معروف به جام شگفتی‌ ها است. استقلال باید با استفاده از امتیاز میزبانی خیلی زود تکلیف بازی را مشخص کند. ما در دیدار قبل هم مقابل یک تیم لیگ یکی بازی کردیم اما دیدید مقاومت آنها بسیار زیاد بود و حتی در آن دیدار عقب افتادیم، فردا هم باید با تیم سوم لیگ دسته اول بازی کنیم.

مدیرفنی اسبق استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش پیرامون قهرمانی استقلال در جام حذفی چیست، عنوان کرد: استقلال نه فقط پتانسیل و توانایی قهرمانی در جام حذفی بلکه کسب عنوان نخست در لیگ برتر را دارد. به هرحال با بازگشت مصدومان و محرومان در آینده و خرید یک مهاجم خوب می‌توانیم روند صعودی خود را حفظ کنیم.

فریبا گفت: بنده معتقدم استقلال می‌تواند به جای خرید بازیکنان خارجی معمولی از فوتبالیست‌های ایرانی استفاده کند و جای آن برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا یک مهاجم تاپ بخریم که توانایی‌های بالاتری داشته باشد.

نظر شما