شناسهٔ خبر: 35966529 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

پنالتی بحرین درست بود/داور صبور بود که سردار آزمون را اخراج نکرد

کارشناسی داوری بازی ایران و بحرین

کارشناس داوری فوتبال گفت: سید مجید حسینی در محوطه جریمه ایران با مهاجم بحرین برخورد داشت که داور به درستی پنالتی اعلام کرد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

«حمید خوشخوان» سه‌شنبه شب اظهار داشت: در دقیقه ۶۴ سید مجید حسینی در محوطه جریمه ایران با مهاجم بحرین برخورد داشت که داور پنالتی اعلام کرد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ وی افزود: به اعتقاد من حسینی بی دقتی کرد و می‌توانست در آن صحنه از انجام خطا پرهیز کند.

خوشخوان خاطرنشان کرد: پنالتی اعلام شده از سوی داور صحیح بود و او به‌درستی در سوتش دمید.

کارشناسی داوری بازی ایران و بحرین

کارشناس داوری فوتبال به ایرنا گفته است: «والنتین کوالنکو» داور ازبکستانی در این دیدار پربرخورد قضاوت خوبی به نمایش گذاشت و در تمامی صحنه‌ها حضوری فعال داشت.

خوشخوان در پایان گفت: متاسفانه در روزی که تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین شکست خورد باید به تیم داوری فوتبال ایران نمره قبولی داد.

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین در منامه به مصاف بحرین رفت که با یک گل شکست خورد.

نوید مظفری: داور خیلی صبور بود که سردار را اخراج نکرد

همچنین کارشناس داوری فوتبال می گوید داور ازبکستانی دیدار ایران و بحرین می توانست سردار آزمون را از زمین اخراج کند.

نوید مظفری، کارشناس داوری درباره این صحنه گفت: پنالتی بحرین کاملا درست بود و مدافع ما به روی بازیکن حریف خطا کرد.

او افزود: هیچ صحنه خاصی نبود که داور اشتباه کند. اما فکر می کنم بعد از این همه اتفاق که در جام جهانی و جام ملتها اتفاق افتاد و حتی بازیکنان ما توپ را رها کردند تا به سمت داور بروند، کماکان این روند همینطور ادامه دارد. فکر می کنم یک جایی باید یک نفر برای بازیکنان ما مفصل درباره این مسائل توضیح بدهد.

به نوشته ورزش سه، مظفری در ادامه گفت: آقای سردار آزمون اگر در این بازی اخراج می شد، هیچکس نمی توانست به داور ایراد بگیرد. او اعتراض کرد، کارت زرد گرفت و باز چند متر به شکل معترض به دنبال داور رفت و حرکت خود را ادامه داد. او اگر اینجا اخراج می شد، اصلا اتفاق عجیب یا اشتباهی نبود و به نظرم کوالنکو خیلی صبورانه با آزمون برخورد کرد.

او در پایان هم اظهار داشت صحنه‌هایی که بازیکنان ایران معتقد به خطای پنالتی بودند، پنالتی نبود.

نظر شما