شناسهٔ خبر: 35964232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مرزداران پیروز دربی گیلانی‌های لیگ ۲

تیم فوتبال شهرداری آستارا با تک‌گل احمد آهی در دربی گیلانی‌های لیگ دسته دوم مقابل شهرداری فومن به برتری دست‌یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دو تیم فوتبال شهرداری فومن و آستارا در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته دوم از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: فرهاد امینی

کمک‌ها: هاشم خدابنده لو، اصغر ملکی و اسماعیل نیساری

ناظر داوری: بابک وسیله بر

ترکیب تیم فوتبال شهرداری فومن:

آرمین رحیم زاده، حسین محبی، سعید دلاور، مصطفی حبیبی، هومن فلاحی، هادی سهرابی، امید محمدی‌زاده، وحید لری، فرشاد اسماعیل‌زاده، مهدی دلاورزاده و مهدی قاسمی.

سرمربی موقت: مصطفی حاجتی

ترکیب تیم فوتبال شهرداری آستارا:

آیدین مسعودی، احمد آهی، احمد عزیزی، فرشاد ایمانپور، پویا عزیزپور، علی ربیع‌زاده، محمد آزادطلب، مبین رضاپور، حسین آفرین‌زاد، میلاد افشه و پژمان ثباتی.

سرمربی: حسن اشجاری

نبرد مرزنشینان گیلان و سبزپوشان فومنی در دربی گیلانی‌های لیگ دسته دوم با حساسیت بالایی همراه است، شهرداری فومن در غیاب مهدی شیری سرمربی خود به میدان می‌رود، تیمی که در هفته چهارم از سفر به کارون سرباز زد و باعث شد نگاه‌ها را به خود معطوف کند.

شهرداری فومن در دیدار مقابل همنام آستارایی با تفکرات مصطفی حاجتی به میدان می‌رود و می‌خواهد نخستین پیروزی خود در فصل جدید را جشن بگیرد، فومنی‌ها از چهار دیدار گذشته یک امتیاز کسب کرده‌اند و قعرنشین جدول هستند.

در سوی مقابل شاگردان اشجاری پس از پیروزی روحیه‌بخش خانگی مقابل اترک بجنورد برای فرار از منطقه سقوط پا به این نبرد گذاشتند، مرزنشینان گیلان زمین به‌خوبی می‌دانند که شهرداری فومن در دو هفته اخیر تمرینات منظمی را پشت سر نگذاشته است و بازیکنان این تیم به دلیل عدم دریافت مطالباتشان از روحیه خوبی برخوردار نیستند.

دیدار دو تیم پرهیجان آغاز شد و دو تیم در ۹۰ دقیقه کاری از پیش نبردند، معدود هواداران دو تیم که خود را به ورزشگاه سردار جنگل رشت رسانده بودند، منتظر سوت پایان دیدار بودند ولی ثانیه‌های پایانی مسابقه با گل سید احمد آهی همراه شد، شهرداری آستارا در پنجمین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه دوم موفق شد گلزنی کند و بازی را با نتیجه یک بر صفر به سود خود خاتمه دهد.

نتایج سایر دیدارهای هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم:

اترک بجنورد ۰ – شهرداری همدان ۰

شهید قندی یزد ۲ – میلادمهر تهران ۰

امید گناوه ۳ – کارون اروند خرمشهر ۰

آوالان کامیاران ۰ – خیبر خرم‌آباد ۰

استقلال ملاثانی خوزستان ۲ – مس نوین کرمان ۰

فولاد نوین اهواز ۲ – کاسپین قزوین ۱

به گزارش فارس، در پایان روز نخست هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته دوم و از گروه «الف» این مسابقات، تیم فوتبال شهرداری آستارا با کسب هفت امتیاز به مکان هفتم جدول صعود کرد، شهرداری فومن با کسب یک امتیاز قعرنشین این رقابت‌ها است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

نظر شما