شناسهٔ خبر: 35964207 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مربی شهر خودرو: ویلموتس و دستیارانش موشکافانه بازی‌های لیگ را دنبال می‌کنند/ دیدگاه ما به جام حذفی کاملاً جدی است

مصطفی صداقت، مربی تیم فوتبال شهر خودروی مشهد گفت که این تیم دیدگاهی کاملاً جدی به جام حذفی دارد و با قدرت در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، مصطفی صداقت، مربی شهر خودرو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: اول اینکه دیدگاه ما به جام حذفی کاملاً جدی است و می‌خواهیم با قدرت شرکت کنیم. دوم اینکه بازی‌های نفت مسجدسلیمان از ابتدای لیگ و جایگاه آنها در جدول نشان‌دهنده کیفیت خوب این تیم و کادرفنی‌اش است. نفتی‌ها اصلاً تیم دست و پا بسته‌ای نیستند. با این حال با آنها بازی کرده‌ایم و شناخت خوبی از نفت مسجدسلیمان داریم و در این بازی هم می‌خواهیم از امتیاز بازی خانگی و حضور هواداران‌مان استفاده کنیم و به مرحله بعدی برویم. همان‌طور که گفتم نفت مسجدسلیمان تیم دست و پا بسته‌ای نیست و این بازی را کاملاً جدی می‌گیریم.

وی درباره غایبان تیم شهر خودرو گفت: فرشاد محمدی‌مهر که در بازی با پرسپولیس مصدوم شد، در اختیار ما نیست. چند بازیکن ملی‌پوش هم داریم که دو بازیکن در تیم جوانان و دو بازیکن در تیم امید هستند. البته دو بازیکن تیم امید ما عصر امروز به تیم اضافه شدند و امیدوارم روزی برسد که نماینده‌ای هم در تیم ملی داشته باشیم. می‌دانیم که آقای ویلموتس و دستیارانش موشکافانه بازی‌های لیگ را دنبال می‌کنند و امیدواریم شهر خودرو به زودی در تیم ملی نماینده داشته باشد.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو در مورد اینکه آیا نفت مسجدسلیمان را جدی می‌گیرند یا نه، اظهار داشت: جام حذفی متفاوت از لیگ است و هر لحظه ممکن است شگفتی رخ بدهد. با این حال با تجربه خوبی که یحیی گل‌محمدی دارد و چند قهرمانی در جام حذفی کسب کرده است، به خوبی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنیم. با ترکیب اصلی هم به زمین می‌رویم و اصلاً حریف‌مان را دست‌کم نمی‌گیریم.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما