شناسهٔ خبر: 35940807 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

معرفی سریال "زیرخاکی" + بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان

«زیرخاکی» با گذشت دو سال از پخش آخرین ساخته تلویزیونی سامان یعنی «نفس» برای پخش آماده خواهد شد، سریالی مفرح است که در دو فصل و ۲۵ قسمت ساخته می‌شود..

صاحب‌خبر -

سریال تازه جلیل سامان با نام «زیرخاکی» به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا تابستان امسال در تهران کلید خورد.

 

پژمان جمشیدی نقش اول این سریال است که در دو فصل تولید می‌شود و ژاله صامتی، هادی حجازی‌فر، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، امید روحانی و اصغر نقی‌زاده از دیگر بازیگران آن هستند.

 

«زیرخاکی» که با گذشت دو سال از پخش آخرین ساخته تلویزیونی سامان یعنی «نفس» برای پخش آماده خواهد شد، سریالی مفرح است که در دو فصل و ۲۵ قسمت ساخته می‌شود..

 

سریال «زیر خاکی» قرار است به تهیه کنندگی رضا نصیری نیا تولید شود.

 

جلیل سامان و رضا نصیری نیا در گذشته در سریال «نفس» نیز با یکدیگر همکاری داشته اند و رضا نصیری نیا در این سریال مدیر تولید بوده است.

 

از جمله کارهای جلیل سامان می توان به سریال های «پروانه» و «ارمغان تاریکی» اشاره کرد که هر دو سریال مضمون تاریخی دارند.

 

معرفی سریال "زیرخاکی" + بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان

 

همچنین سریال «نفس» که در سه فصل برای شبکه سه سیما تولید شده است و اولین فصل آن در ماه رمضان سال ۹۶ روی آنتن رفت همچون ۲ اثر گذشته «ارمغان تاریکی» و «پروانه» به داستانی پر حادثه در بستر رویدادهای انقلاب می پردازد.

 

از جمله فعالیت های رضا نصیری نیا در تلویزیون می توان به سریال «آچمز» به کارگردانی مهرداد خوشبخت اشاره کرد که مدیر تولید این سریال بوده است.

 

«هادی حجازی‌فر» با «زیرخاکی» به تلویزیون می‌آید

 

هادی حجازی‌فر برای بازی در یک سریال کمدی با نام زیر خاکی به کارگردانی سامان جلیل به تلویزیون می‌آید.

هادی حجازی‌فر تصمیم دارد پس از همکاری با سامان جلیل در سریال نفس این بار با یک ژانر کمدی به تلویزیون بیاید. زیرخاکی نام پروژه جدیدی است که سامان جلیل قصد دارد روانه تلویزیون کند.

 

هادی حجازی‌فر پیش از این در فیلم‌های ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری و به وقت شام بازی کرده بود. وی در جشن خانه سینما و جشن منتقدان برنده  و در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

 

معرفی سریال "زیرخاکی" + بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان

 

نفس سریال دو سال پیش سامان جلیل است که گفته می‌شود جلیل قصد دارد ادامه این سریال را بسازد. نفس اولین همکاری حجازی‌فر و سامان جلیل محسوب می‌شود و حالا این دو در زیر خاکی قصد همکاری مجدد را دارند.

 

شهرک غزالی میزبان سریال «زیرخاکی»

 

تصویربرداری سریال «زیرخاکی» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری‌نیا در شهرک سینمایی غزالی ادامه دارد و صحنه های متعددی در این لوکیشن ضبط می شود.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، هادی حجازی فر و ایرج سنجری بازیگرانی هستند که در این لوکیشن مقابل دوربین رفته اند.

«زیرخاکی» از ۳۰ مرداد در شهرک سینمایی دفاع مقدس کلید خورده و محله باغ آذری تهران و خانه هایی در مرادآباد از جمله دیگر لوکیشن های آن بوده است.

 

 

قصه این مجموعه درباره مردی است که دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای خنده داری می شود.

عوامل اصلی «زیرخاکی» عبارتند از تهیه‌کننده: رضا نصیری نیا، نویسنده و کارگردان: جلیل سامان، مدیر برنامه‌ریزی: حسین دیردار، دستیار اول کارگردان: رضا شریفی، منشی صحنه: آرزو نیک پور، مدیر فیلمبرداری: بهنام کریمی، فیلمبردار: حمیدرضا رضایی، طراح گریم: عباس عباسی، طراحان لباس: الهام شعبانی و مه‌لقا ناقد، مدیر صدابرداری: جواد مقدس، طراح صحنه: محسن خدابخشی، طراح جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: احسان طاهری، مسئول جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، جانشین تولید: سیدرسول حاتمی، مدیران تدارکات: حسین لنجابی و مهدی آقامحمدی، عکاس: مهسا طیب طاهر، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان.

 

معرفی سریال "زیرخاکی" + بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان

 

بیوگرافی بازیگران این سریال

 

بیوگرافی هادی حجازی فر

هادی حجازی‌فر ۳۱ خرداد ۱۳۵۵ در خوی به دنیا آمد. از فیلم‌های او می‌توان ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری و به وقت شام را نام برد. وی در جشن خانه تماشاخانه (سینما) و جشن منتقدان برنده و در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. در نظرسنجی سایت خبر آنلاین نیز به عنوان بهترین بازیگر مکمل مرد در سی‌و پنجمین دوره جشنواره فجر از نگاه تماشاگران شناخته شد. هادی حجازی‌فر دانش‌آموخته پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و ورودی سال ۱۳۷۷ این دانشگاه است. یکی از ماندگارترین نقش آفرینی‌های حجازی فر بازی در نقش «موسی» در فیلم لاتاری به کارگرانی محمدحسین مهدویان است.

 

بیوگرافی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی متولد ۱۰ شهریور ۱۳۵۶ در تهران است. جمشیدی دانشجوی انصرافی لیسانس رشته عمران با ۱۱۰ واحد است. او فوتبالیست حرفه ای بود، یک برادر بزرگتر از خود بنام هومن متولد ۵۳ و یک خواهر کوچکتر از خود بنام مامک متولد سال ۶۱ را دارد.

 

جمشیدی در سال ۱۳۷۶ به جوانان باشگاه کشاورز پیوست. سپس به تیم سایپا دعوت شد او با درخشش های که داشت به ولفسبورگ آلمان هم دعوت شد اما بخاطر پیروزی قید حضور در آن تیم را زد و با قرار داد ۱۴ میلیون تومان در سال ۱۳۷۹ وارد تیم پرسپولیس شد.

 

وی در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی پژمان به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرد. طرح اولیه این سریال با ایده خود پژمان جمشیدی شکل گرفته‌است. پس از آن در تئاتر و سریال کارهای مختلفی ارائه کرده‌است. او در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین بازیگر مکمل مرد برای بازی در فیلم سوءتفاهم شده‌است.

 

بیوگرافی ژاله صامتی

ژاله صامتی ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. ژاله صامتی از پدر و مادری ازنایی در تهران زاده شد. وی در رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنر فارغ‌التحصیل شده و فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم دت یعنی دختر، به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، آغاز کرد و پس از آن در سال ۱۳۷۳ به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «دشت ارغوانی» به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد.

 

معرفی سریال "زیرخاکی" + بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان

 

او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم‌های سینمایی «سایه به سایه»، «از جنوب تا شمال»، «خفاش»، «آخرین نبرد»، «فرار مرگبار» و «مربای شیرین» پی گرفت.

وی همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی از جمله «یحیی و گلابتون»، «سفر به سرزمین ملائک»، «هتل»، «فکر پلید»، «مجتمع فرخ و فرج»، «آژانس دوستی» و «این زمینی‌ها» حضور داشته‌است.

 

بیوگرافی ایرج سنجری

 

ایرج سنجری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، دوبلور و مدیر دوبلاژ است. او فرزند علی اصغر سنجری(کارگردان) است. تحصیلات وی در رشته کارگردانی از کشور کانادا می باشد. پیش از انقلاب عضو گروه تئاتر هنر ملی بود. پیش از انقلاب در سریال‌های «داش پالکی» و «کیمیاگر» به کارگردانی پدرش در سال 1352 بازی کرد. ایرج سنجری در سریال «سنگ و شیشه» در سال 1372 به عنوان یکی از بازیگران اصلی ایفای نقش کرد، نکته جالب درباره بازی وی در این سریال این است که به علت حضور وی در کانادا در زمان دوبله این سریال بدون اطلاع وی از صدای منوچهر والی زاده برای نقش وی استفاده کردند. او همچنین در سریال های «آژانس دوستی»، «کارگاه شمسی» و «روزگار قریب» به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت. مدیر دوبلاژ فیلم های «کینگ کنگ»، «جزیره شاتر» و .... از فعایت های وی در این حرفه محسوب می شود.

 

بیوگرافی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش (زاده ۱ شهریور ۱۳۳۳، شیراز) بازیگر و مدرس پیشکسوت سینما، تئاتر، تلویزیون و گوینده رادیو است. وی دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است. جمشید اسماعیل‌خانی همسر وی بود.

 

گوهر خیراندیش در سال ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل‌خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این‌دو گشت که حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام‌های امید، آزاده و آناهیتا است. او با همسرش در شیراز به فعالیت تئاتر می‌پرداختند و همچنین کارمند اداره فرهنگ و هنر شیراز بود. وی در سال ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران قبول شده و به همراه همسر و فرزندانش به تهران می‌آید. در تهران در کنار درس خواندن به فعالیت تئاتر می‌پردازد و همچنین کارشناس امور هنری ارشاد استان تهران می‌شود. خیراندیش سپس بازی را در سینما، تئاتر و تلویزیون ادامه می‌دهد. او با فیلم روزهای انتظار فعالیتش را در سینما آغاز کرد و با فیلم بانو خوش درخشید. گوهر خیراندیش همیشه در نقش‌های متفاوت ظاهر شده‌است. وی همچنین چندین سال در برنامه صدای عبرت شبکه سراسری رادیو به فعالیت مشغول است.

 

بیوگرافی نادر فلاح

نادر فلاح (زاده شهریور ۱۳۵۲ در کرمان)، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. فلاح فعالیت‌های نمایشی خود را از سال ۱۳۶۸ در کرمان با بازی در نمایش‌های «دو به دل»، «شاه بازی خیال بازی»، «پرده راز»، «همای و همایون» و «آخرین برومند» آغاز کرد. فلاح با فیلم چند کیلو خرما برای مراسم تدفین به صورت جدی وارد عرصه سینما شد. وی با فیلم چند متر مکعب عشق بیشتر مورد توجه قرار گرفت و با بازی قابل توجه خودش توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما را دریافت کند و نامزد جایزه جشن حافظ و جشنواره فیلم شهر شود. فلاح در سال ۱۳۹۵ با دو فیلم در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. وی دارای تحصیلات لیسانس ادبیات نمایشی (۱۳۷۸) از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران و فوق لیسانس کارگردانی نمایش (۱۳۹۰) از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران است.

 

بیوگرافی اصغر نقی زاده

اصغر نقی‌زاده (زاده ۱۳۴۰ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است.

اصغر نقی‌زاده دارای مدرک دیپلم اقتصاد با فعالیت در فیلم «توبه نصوح» به طور حرفه‌ای وارد سینما شد و بعدها توانست در فیلم‌های دیگری چون «مهاجر» و سپس «آژانس شیشه‌ای»، «خاکستر سبز»، «از کرخه تا راین»، «گاهی به آسمان نگاه کن» و… بازی کند. وی در دوازدهمین دوره جشنواره فجر نامزد بهترین نقش دوم مرد برای بازی در فیلم «خاکستر سبز» شد غالب نقش‌های وی به صورت رزمنده بوده است و اغلب در چنین ژانری از وی در فیلم‌ها استفاده می‌گردد.

 

منبع: ویکی پدیا ، سینما پرس ، خبرآنلاین ، مستقل آنلاین

 

نظر شما