شناسهٔ خبر: 35932583 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

بارسلونا در اندیشه عمل به توصیه مسی برای خرید مهاجم آرژانتینی اینتر

تسنیم

تیم فوتبال بارسلونا خرید مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر را در دستور کار قرار داده و حاضر است غرامت فسخ قرارداد او را هم بپردازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، باشگاه بارسلونا به خرید لائوتارو مارتینس مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر تمایل دارد اما این بدان معناست که این باشگاه باید غرامت 111 میلیون یورویی فسخ قرارداد او را نراتزوری را بپردازد.

گفته می‌شود که لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به مسئولان این باشگاه توصیه کرده است که هموطن 22 ساله او را به خدمت بگیرند، کسی که در مصاف اخیر دو تیم در نوکمپ در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، تنها پس از دو دقیقه دروازه بارسلونا را باز کرد و در 14 بازی ملی‌اش هم 9 گل به ثمر رسانده است.

طبق گزارش توتواسپورت با توجه به افزایش بی‌رویه قیمت بازیکنان در فوتبال اروپا، 111 میلیون یورو غرامت فسخ قرارداد مارتینس، برای بارسلونا رقم چندان بالایی نیست و احتمال اینکه این باشگاه برای محقق کردن درخواست مسی دست به کار شود زیاد است.

در همین حال اینتر که نگران از دست دادن مهاجم آینده‌دار خود است، مذاکراتی را برای تمدید قرارداد او آغاز کرده تا غرامت فسخ قرارداد او را بالاتر ببرد. قرارداد فعلی لائوتارو مارتینس با اینتر تا ماه ژوئن سال 2023 اعتبار دارد.

ادعای توتو اسپورت در مورد احتمال دست به کار شدن باشگاه بارسلونا برای خرید لائوتارو مارتینس از اینتر در حالی است که این باشگاه تابستان امسال آنتوان گریزمان، مهاجم سابق اتلتیکومادرید را در ازای 120 میلیون یورو خریداری کرد.

مارتینس فصل گذشته در 27 بازی‌اش در سری A برای اینتر 6 گل به ثمر رساند و در هفت هفته سپری شده از فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا نیز دو گل به ثمر رسانده است. اینتر مارتینس را ماه جولای سال 2018 در ازای 22.7 میلیون یورو و با قراردادی 5 ساله از تیم راسینگ کلوب آرژانتین خرید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما