شناسهٔ خبر: 35931296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یدالله محبی:

تمام تلاشم را می‌کنم با مدال به کشور برگردم

50184

آزادکار سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد نیروهای مسلح پیش از اعزام به هفتمین دوره المپیک بازی‌های نظامیان جهان در کشور چین، گفت: تلاش می‌کنم تا در این رقابت‌ها با مدال به کشور برگردم.

صاحب‌خبر -

یدالله محبی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، بابیان اینکه این مسابقات هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود، اظهار کرد: هرچند سال گذشته در مسابقات قهرمانی نظامیان جهان شرکت کردم، اما باتوجه به اینکه مسابقات پیش رو المپیک نظامیان جهان است، کشورهای شرکت کننده با همه قدرت حاضر خواهند شد.

این کشتی گیر کرمانشاهی تاکید کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا در این مسابقات با مدال به کشورم برگردم و ناکامی چند مسابقه گذشته‌ام را جبران کنم.

وی در ادامه از مسابقات جهانی نورسلطان قزاقستان و عدم کسب نتیجه از این مسابقات هم یاد کرد و گفت: پیش از اعزام به مسابقات جهانی قزاقستان به چند مسابقه دیگر اعزام شدم که نتوانستم مدال آوری کنم، برای همین از نظر روحی وضعیت خوبی نداشتم. با این وجود با اصرار خودم و کادر فنی تیم ملی در اردوهای پیش از اعزام به مسابقات جهانی حضور داشتم، هرچند احتمال اعزامم هم کمتر از 10 درصد بود.

وی افزود: درحالی که در اردوها برای مسابقات جهانی تمرین نکرده بودم، اما به فاصله 10 تا 12 روز مانده به اعزام با مصدومیت "پرویز هادی" جایگزین او شدم و از سوی دیگر در مسابقات هم به رقبای سرسختی برخوردم و نتوانستم مدال آوری کنم.

آزادکار سنگین وزن کشورمان خاطرنشان کرد: امیدوارم با کسب یک مدال خوشرنگ در رقابت‌های المپیک نظامیان جهان این شکست‌ها را جبران کنم.

چهار آزادکار اوزان 125، 97، 86 و 65 کیلوگرم تیم ملی کشتی نیروهای مسلح کشورمان 26 مهر برای حضور در هفتمین دوره رقابت‌های المپیک نظامیان جهان کشورمان را به مقصد چین محل برگزاری مسابقات ترک می‌کنند.

انتهای پیام

نظر شما