شناسهٔ خبر: 35911358 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

هشدار پلیس به زائران اربعین؛

برخورد پلیس عراق با حمل کنندگان مواد مخدر به مراتب سختگیرانه‌تر است

ابنا

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان‌ گفت: پلیس عراق با اشخاصی که مواد مخدر حمل می‌کنند، علاوه بر رفتار سختگیرانه، مجازات‌های سنگینی در نظر گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان‌ با تاکید بر برخورد قاطعانه با حمل کنندگان مواد مخدر گفت: پلیس عراق با اشخاصی که مواد مخدر حمل می‌کنند، علاوه بر رفتار سختگیرانه، مجازات‌های سنگینی در نظر گرفته است.

سرهنگ «یدالله امیری» در این خصوص اظهار داشت : در راستای پیشگیری از خروج مواد مخدر از ۲ پایانه مرزی شلمچه و چذابه، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه دیگر کارکنان اعزامی از استان‌های معین، در این پایانه‌ها مستقر شده‌اند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه ۲ تیم سپکا، از ابتدای اربعین تاکنون به صورت شبانه روزی در حال چهره زنی و پیشگیری از خروج مواد مخدر هستند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ موردی در خصوص خروج مواد مخدر از مرز شلمچه و چذابه به کشور عراق گزارش نشده، گفت: انتظار می رود شهروندان با خادمان خود در نیروی انتظامی تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به این که افرادی که قصد سفر کربلا از مرز شلمچه و چذابه دارند از جاسازی مواد مخدر به هر روشی پرهیز کنند گفت: ماموران انتظامی برای حفظ عزت و شان شهروندان ایرانی و جلوگیری از دستگیری آن ها در کشور عراق در ایام اربعین، تمام توان خود را برای پیشگیری از این امر به کار بسته‌اند.

وی گفت: در صورتی که از فردی مواد مخدر کشف شود ضمن جلوگیری از سفر، گذرنامه وی نیز توقیف می شود.

...................
پایان پیام/ 167

نظر شما