شناسهٔ خبر: 35910472 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تنیس، محلی برای پرکردن رزومه غیرمتخصص‌ها/ تعلل در اعلام زمان ثبت‌نام

71468

با وجود اینکه یک ماه از تعیین سرپرست برای فدراسیون تنیس می گذرد اما هم‌چنان خبری از اعلام زمان ثبت نام کاندیداها نیست و بلاتکلیفی این رشته همانند قبل ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،  انتخابات فدراسیون تنیس جزو پرحاشیه ترین فدراسیون ها در یکسال اخیر بوده که البته همچنان هم حاشیه‌ها و بلاتکلیفی موجود در این فدراسیون تمامی ندارد. فدراسیون تنیس بین سرپرست‌ها در حال دست به دست شدن است و البته محلی شده برای اینکه برخی افراد با پست گرفتن، رزومه کاری خود را پر کنند.

ماجرای تنیس از شهریور سال ۹۷ آغاز شد که ثبت نام از کاندیداها انجام شد و با وجود اینکه آبان ۹۷ دوره ریاست  مجید شایسته به پایان رسید، وزارت ورزش انتخابات را برگزار نکرد. شایسته هم بدون دریافت حکم رسمی سرپرستی، فدراسیون را برای حدود ۱۰ ماه اداره کرد تا اینکه وزارت ورزش بالاخره در شهریور ۹۸ دقیقا یک سال پس از انجام اولین ثبت نام،  اقدام به تعیین سرپرست برای فدراسیون کرد.

با تعیین سرپرست تصور می شد که قرار است تکلیف این فدراسیون هر چه زودتر مشخص شود اما یک ماه از تعیین سرپرست گذشته و هنوز تاریخی برای انجام ثبت نام کاندیداها اعلام نشده است.

این اقدام وزارت ورزش واقعا جای سوال دارد که دقیقا منتظر چه اتفاقی است تا زمان ثبت نام کاندیداها را اعلام و سپس با برگزاری انتخابات، پرونده بلاتکلیفی فدراسیون را ببندد.

البته از آن طرف سرپرست فدراسیون بیکار نمانده و سیل تغییرات را در فدراسیون به راه انداخته است. نکته مهم در این تغییرات حضور افراد غیر متخصص در تنیس است. انتخاب یک کشتی گیر به عنوان نایب رییس از جنجالی‌ترین تغییرات در فدراسیون تنیس بود و اگر سرپرست به دنبال تغییرات بود این انتظار می‌رفت افراد متخصص را وارد فدراسیون کند.

به نظر می‌رسد هیچ منعی برای تعیین تکلیف فدراسیون تنیس وجود ندارد و بهتر است وزارت ورزش با اعلام زمان ثبت نام از به وجودآمدن حواشی و نابسامانی‌های بیشتر در این رشته جلوگیری کند.

 انتهای پیام

نظر شما