شناسهٔ خبر: 35910337 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ساکی: نظر من در مورد جامپائولو تغییر نمی‌کند؛ جامپائولو، مربی خوبی است و همیشه او را تحسین خواهم کرد

محمد رضایی

با وجود اخراج زودهنگام جامپائولو از میلان، آریگو ساکی همچنان از طرفداران این سرمربی است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- آریگو ساکی همیشه به تمجید از مارکو جامپائولو پرداخته است. او چند روز پیش اعلام کرد اخراج جامپائولو از میلان به معنی بی احترامی به اصول حرفه‌ای فوتبال است اما میلان در نهایت سرمربی سابق سمپدوریا را اخراج کرد و استفانو پیولی جانشین او شد.

به نقل از کالچو مرکاتو؛ آریگو ساکی در مورد جامپائولو و پیولی گفت:

جامپائولو سرمربی خوبی است؛ کسی که همیشه او را تحسین خواهم کرد و دوست خواهم داشت. حتی با وجود برکناری جامپائولو از میلان، نظر من در مورد او عوض نمی شود. وی قبل از آمدن به میلان ثابت کرده بود که نگاه درستی به فوتبال دارد. پیولی هم سرمربی خوبی است. امیدوارم عملکرد مناسبی در میلان داشته باشد. به خاطر سرنوشت میلان امیدوارم پیولی بتواند در این تیم، عملکرد خوبی داشته باشد.

وقتی شما، یک مربی را سریعا اخراج می کنید یعنی پذیرفته اید که اشتباهی انجام داده اید. من به خوبی جامپائولو را می شناسم. وقتی در پارما بودم، می خواستم او به کادر فنی پارما اضافه شود. وقتی در تیم ملی ایتالیا مسئولیت داشتم نیز می خواستم وی به عنوان مربی در تیم زیر 21 سال به فعالیت بپردازد. از اینکه میلان را ترک کرد، ناراحت شدم. در هر صورت برای میلان و بازیکنان سابق خود یعنی مالدینی و بوبان، بهترین ها را آرزو می کنم.

نظر شما