شناسهٔ خبر: 35910317 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمایت ترامپ از وکیل شخصی خود

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و وکیل شخصی خود دفاع کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و وکیل شخصی خود دفاع کرد.

بر این اساس، ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: آن‌ها همینک در تعقیب رودی جولیانی، یک مجری قانون افسانه‌ای و بزرگترین شهردار تاریخ نیویورک هستند. شاید او بعضی اوقات خوب نباشد، اما مرد بزرگی و فرد فوق العاده‌ای است.

وی در ادامه تاکید کرد: روند یکسویه پیگیری توهمات در آمریکا در جریان است. این اقدامات دولت پنهان است. این موضوع شرم آور است.

دموکرات ها در راستای استیضاح ترامپ می کوشند از جولیانی تحقیق کنند. پیش تر دو نفری که به رودی جولیانی، وکیل شخصی ترامپ برای پیشبرد تحقیقات علیه جو بایدن کمک کرده بودند، بازداشت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: بازداشت دو فرد وابسته به وکیل شخصی ترامپ 

در پی افشای جزئیاتی از درخواست ترامپ از دولت اوکراین برای آغاز تحقیقات علیه جو بایدن و پسرش هانتر بایدن، بسیاری از نمایندگان دموکرات از دونالد ترامپ انتقاد کردند.

محتوای گفت و گوی ترامپ و ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین چندی پیش بوسیله افشاگر جامعه اطلاعاتی آمریکا فاش شد و یک رسوایی بزرگ برای ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ محسوب می‌شود. ترامپ طی یک تماس تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد.

به دنبال افشای این موضوع، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، حدود دو هفته پیش آغاز روند رسمی بررسی استیضاح ترامپ را اعلام کرد.

این درحالی است که دونالد ترامپ از تماس تلفنی خود با ولودیمیر زلنسکی دفاع کرده و آن را «عالی» خوانده است. رئیس جمهور آمریکا حتی پیشتر گفته بود کاملا این حق را دارد از یک کشور خارجی درخواست کمک کند!

انتهای پیام/

نظر شما