شناسهٔ خبر: 35910248 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

آتش سنگین ارتش سوریه بر سر تروریست‌ها

ابنا

ارتش سوریه مواضع تروریست ها در منطقه "کبانی" در حومه شمال شرقی استان لاذقیه را زیر آتش سنگین قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یک منبع سوری اعلام کرد: نیروهای ارتش سوریه طی دو روز گذشته مواضع تروریست‌های چینی در منطقه "کبانی" در حومه شمال شرقی استان لاذقیه و نیز جاده اصلی از شهرک "داما" و "الناجیه" تا "السرمانیه" و حومه شهر "جسرالشغور" در شمال غرب سوریه را هدف قرار دادند.

این منبع افزود: مواضع تروریست‌های حزب الترکستانی در کوه های شهر کبانی از سوی ارتش سوریه هدف قرار گرفت. جاده داما و ناجیه تا سرمانیه و حومه شهر جسر الشغور که خط لجستیکی تروریست‌هاست زیر آتش سنگین قرار گرفت.

منبع سوری از آماده‌باش نیروهای ارتش سوریه با وجود توقف کنونی جنگ زمینی خبر داد و اعلام کرد که تروریست‌های جبهه النصره در حال تقویت مواضع و استحکامات خود از طریق حفر تونل هستند.

این منبع افزود: حملات ارتش سوریه مانع از تردد راحت تروریست‌ها در کبانی می‌شود. کمین‌های قرار داده شده مانع از تحرکات تروریست‌های جبهه النصره علیه مواضع ارتش سوریه می‌شود. آتش سنگین ارتش سوریه در حومه شرقی استان لاذقیه عامل مهمی در ممانعت از تحرکات افراد و ادوات تروریست‌هایی است که در کبانی حضور دارند و به جسرالشغور برای امدادرسانی تکیه دارند. این منطقه جغرافیایی پیچیده‌ای است که تروریست‌هایی در آن هستند که سلاح و موشک‌های پیشرفته و پهپادهای شناسایی پیشرفته دارند.

...............
پایان پیام/ 268

نظر شما