شناسهٔ خبر: 35910247 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

نویر: به خداحافظی از تیم ملی آلمان فکر نمی‌کنم؛ ترجیح می‌دادم مقابل آرژانتین هم بازی کنم

محمد رضایی

دروازه بان شماره یک ژرمن ها از نیمکت نشینی در بازی با آرژانتین خوشحال نیست اما گفت برای او و همه بازیکنان، منافع تیم ملی آلمان در اولویت قرار دارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در هفته هشتم مرحله مقدماتی یورو 2020، تیم ملی آلمان میهمان استونی است. مانوئل نویر پس از نیمکت نشینی در بازی با آرژانتین، دروازه بان مانشافت مقابل استونی خواهد بود.

مانوئل نویر در بازی با آرژانتین نیمکت نشین بود و جای خود را به مارک آندره تراشتگن داد. به نقل از وبسایت گل؛ مانوئل نویر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با استونی گفت:

ترجیح می دادم مقابل آرژانتین هم بازی کنم. واضح است که می خواستم در هر دو بازی (مقابل آرژانتین و استونی) در ترکیب باشم اما دیدار با استونی، یک بازی رسمی است. سه امتیاز اهمیت دارد و آماده هستم. تراشتگن؟ امیدوارم همه دیده باشند؛ ما همچون همیشه رابطه خوبی داریم. او عملکرد خوبی مقابل آرژانتین داشت. برای همه دروازه بانان آلمان، تیم در اولویت قرار دارد. فقط بحث من و تراشتگن نیست. کوین تراپ و برند لنو نیز همینطور هستند.

الکساندر نوبل؟ او روند خوبی را طی می کند؛ از شالکه شروع کرد و عملکرد مناسبی در یورو زیر 21 سال داشت. وی به تجربه بیشتری نیاز دارد تا سطح خود را بالاتر ببرد. نشانه های خوبی در مورد آینده تیم ملی آلمان وجود دارد و نوبل هم یکی از این نشانه هاست. آیا او به موفقیت های من خواهد رسید؟ احتمالش وجود دارد.

زمان خداحافظی از تیم ملی؟ هنوز چیزی در این مورد برای اعلام کردن وجود ندارد. آماده هستم و عملکرد خوبی دارم بنابراین دلیلی ندارد به خداحافظی از تیم ملی فکر کنم.

نظر شما