شناسهٔ خبر: 35909059 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توسعه نیروگاهی کیش در دستور کار سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت

کیش - ایرنا- تولید برق و توسعه نیروگاهی به عنوان یکی طرحهای زیر بنایی کیش در نشست مدیرعامل منطقه آزاد کیش و رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح و در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در این دیدار که امروز شنبه در تهران انجام شد، محمد باقر نوبخت، دستور پیگیری درخواست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش را صادر کرد و مقرر شد که معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه به همراه گروهی متشکل از مدیران مرتبط با این حوزه از وزارت خانه های مختلف و سازمان مدیریت کشور، ضمن سفر به کیش طرحهای زیرساختی این جزیره را برای تامین منابع مالی موردنیاز بررسی کنند.

. در ابتدای این نشست غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن ارائه گزارشی از ظرفیت‌ها و توانایی‌های منطقه آزاد کیش و وضعیت طرح ها و اقدامات در دست انجام خواستار مساعدت سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو برای اتصال برق کیش  به شبکه سراسری و استفاده از صندوق توسعه ملی برای تامین منابع  و اجرای طرحهای بزرگ زیر ساختی در این جزیره شد.

 همچنین در این دیدار محمد باقر نوبخت از برنامه سه ساله راهبردی کیش به عنوان اقدامی مهم یاد کرد و درخصوص استفاده این منطقه از صندوق توسعه ملی برای پیشبرد طرحهای زیر بنایی قول مساعد داد. 

 این دیدار  پیرو سفر اسفندماه رئیس سازمان برنامه و بودجه انجام شد، سفر مذکور  منجر به به شکل گیری کارگروه رفع موانع و مشکلات بخش خصوصی کیش  شد.

۱۳۳۹

نظر شما