شناسهٔ خبر: 35905963 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آتش سنگین ارتش سوریه علیه تروریستها در شمال شرق لاذقیه

ارتش سوریه مواضع تروریستهای چینی را در منطقه کبانی در حومه شمال شرقی لاذقیه زیر آتش سنگین قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، یک منبع سوری اعلام کرد: نیروهای ارتش سوریه طی دو روز گذشته مواضع تروریستهای چینی در منطقه کبانی در حومه شمال شرقی لاذقیه و نیز جاده اصلی از شهرک داما و الناجیه تا السرمانیه و حومه جسرالشغور در شمال غرب سوریه را هدف قرار دادند.

این منبع افزود: مواضع تروریستهای حزب الترکستانی در کوههای شهر کبانی از سوی ارتش سوریه هدف قرار گرفت. جاده داما و ناجیه تا سرمانیه و حومه جسر الشغور که خط لجستیکی تروریستهاست زیر آتش سنگین قرار گرفت.

منبع سوری از آماده باش نیروهای ارتش سوریه باوجود توقف کنونی جنگ زمینی خبر داد و اعلام کرد که تروریستهای جبهه النصره در حال تقویت مواضع و استحکامات خود از طریق حفر تونل هستند.

این منبع افزود: حملات ارتش سوریه مانع از تردد راحت تروریستها در کبانی می شود. کمین های قرار داده شده مانع از تحرکات تروریستهای جبهه النصره علیه مواضع ارتش سوریه می شود. آتش سنگین ارتش سوریه در حومه شرقی لاذقیه عامل مهمی در ممانعت از تحرکات افراد و ادوات تروریستهایی است که در کبانی حضور دارند و به جسرالشغور برای امداد رسانی تکیه دارند. این منطقه جغرافیایی پیچیده ای است که تروریستهایی در آن هستند که سلاح و موشک های پیشرفته و پهپادهای شناسایی پیشرفته دارند.

نظر شما