شناسهٔ خبر: 35902094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تسهیلات بلاعوض برای اعزام مددجویان کمیته امداد به پیاده‌روی اربعین اعطا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به اشتیاق بالای عاشقان سالار شهیدان جهت حضور در مراسم اربعین گفت: تسهیلات بلاعوض و قرض‌الحسنه برای اعزام مددجویان کمیته امداد به پیاده‌روی اربعین اعطا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محسن مسعودیان راد پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از اقدامات انجام‌شده برای حضور تعدادی از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان سمنان در مراسم پیاده‌روی اربعین گفت و اظهار داشت: در نظر داریم 550 مددجوی این استان را راهی کربلا کنیم تا در این مراسم معنوی حضور یابند.

وی افزود: امسال با تلاش‌های انجام‌شده در مقایسه با سال گذشته تعداد بیشتری از مددجویان راهی این سفر معنوی می‌شوند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت برپایی مراسم اربعین گفت: از آنجا که این مراسم نماد قدرت اسلام است باید برای برگزاری هر چه با شکوه آن از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.

محمدابراهیم یوسفیان بیان داشت: خوشبختانه امسال با تلاش‌های انجام‌شده و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و بلاعوض به مددجویان این نهاد حمایتی در استان سمنان زمینه حضور 550 نفر از مددجویان در راهپیمایی عظیم، میلیونی و سراسری اربعین فراهم‌شده است.

وی از دیگر سفرهای زیارتی که برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان سمنان در طول سال برنامه‌ریزی‌شده است را سفر به مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات عنوان کرد و این برنامه زیارتی را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی اثرگذار دانست.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان بیان داشت: خیران نیکوکار سمنانی مشارکت بسیار خوبی در اعزام مددجویان نهاد حمایتی کمیته امداد این استان به سفرهای زیارتی دارند.

یوسفیان اولویت در اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی را مددجویان ساکن در نقاط محروم استان سمنان به جهت برخورداری از امکانات عنوان کرد و گفت: به هر میزان مشارکت مردم و خیران در اعزام مددجویان بیشتر باشد تعداد بیشتری از این افراد می‌توانند از فرصت حضور در اماکن مذهبی و معنوی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ز

نظر شما