شناسهٔ خبر: 35892573 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۵۵۰مددجوی کمیته امداد استان سمنان به مراسم اربعین اعزام می‌شوند

یوسفیان بابیان اینکه می‌کوشیم تا مددجویان نیز از زیارت بارگاه اباعبدالله الحسین (ع) بهره‌مند شوند، گفت: امسال ۵۵۰ مددجو رای مراسم اربعین حسینی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد ابراهیم یوسفیان معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه امسال ۵۵۰ مددجوی کمیته امداد استان سمنان امسال راهی مراسم اربعین می‌شوند، گفت: تلاش شد تا در کمیته امداد زمینه اعزام به مراسم معنوی اربعین برای تعداد بیشتری از مددجویان حاصل شود که بر همین اساس این تعداد مذکور به نسبت سال گذشته رشد دو برابر را نشان می‌دهد.

او ضمن بیان اینکه در کمیته امداد استان سمنان تلاش شد تا شرایط برای حضور مددجویان کمیته امداد در پیاده‌روی اربعین تسهیل شود، افزود: اعطای کمک‌هزینه بلاعوض و تسهیلات قرض‌الحسنه از جمله مواردی که کمیته امداد در اختیار مددجویان قرار می‌دهد تا در این مراسم معنوی شرکت کنند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه علاوه بر پیاده‌روی اربعین برنامه‌های فرهنگی بسیاری در طول سال برای مددجویان اجرایی می‌شود، ابراز داشت: سفر به مشهد، عتبات عالیات و قم از جمله آن‌ها است که در این خصوص اولویت با افرادی که تاکنون به این سفر‌های زیارتی مشرف نشدند.

یوسفیان ضمن بیان اینکه مشارکت خیران در اعزام مددجویان کمیته امداد به شهر‌های زیارتی می‌تواند اثربخش باشد، تصریح کرد: در صورت حضور خیران می‌توان تعداد بیشتری مددجو را به این شهر‌های زیارتی فرستاد تا از فضای معنوی موجود بهره متد شوند لذا علاقه‌مندان برای سهیم شدن این کار خیر می‌توانند به دفاتر کمیته امداد شهر‌های استان سمنان مراجعه کنند.

او افزود: در سفر‌های زیارتی به‌ویژه اکنون‌که در ایام پیاده‌روی اربعین قرار داریم تلاش شد تا اولویت با افرادی باشد که در دورترین و محروم‌ترین نقاط استان سمنان زندگی می‌کنند این اقدام امید را در بین این خانواده‌ها افزایش می‌دهد که البته با حضور خیران این امیدواری دوچندان خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اعطای کمک‌هزینه بلاعوض  به مددجویان کمیته امداد استان سمنان برای شرکت در مراسم اربعین

نظر شما