شناسهٔ خبر: 35889818 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بیش از 10 هزار نفر از فرزندان بی‌سرپرست و محسنین تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان‌غربی قرار دارند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۶۶۴ نفر از فرزندان بی‌سرپرست و محسنین تحت پوشش این کمیته قرار دارند.

صاحب‌خبر -

عزیز سهندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تعداد فرزندان بی‌سرپرست و محسنین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۶۶۴ نفر از این فرزندان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که از خدمات مالی، بیمه و معنوی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۵۰ هزار و ۴۰۸ نفر جزء فرزندان ایتام هستند، افزود: پنج هزار و ۲۵۶ نفر نیز تحت عنوان طرح محسنین تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که فرزندان محسنین افرادی با سرپرست ناتوان محسوب می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بیشترین تعداد فرزندان ایتام و محسنین با ۸۳۹ نفر در سطح استان مربوط به میاندوآب است، تصریح کرد: کمترین تعداد نیز مربوط به انزل با ۲۲۵ نفر است.

وی با اشاره به تعداد حامیان در سطح استان عنوان کرد: در حال حاضر ۲۳ هزار و ۲۴۰ نفر هر نفر با پرداخت ماهانه یک میلیون و ۱۵۹ هزار و ۹۴۰ ریال از فرزندان ایتام و محسنین استان حمایت مالی می‌کنند.

سهندی، دریافتی فرزندان بی‌سرپرست استان را هر کدام سه میلیون و ۵۷۶ هزار و ۶۶۷ ریال در ماه برشمرد و تصریح کرد: دریافتی فرزندان محسنین نیز یک میلیون و ۴۵۷ هزار و ۶۲۷ ریال است.


انتهای پیام/ ۶۱۰۲۳/م

نظر شما