شناسهٔ خبر: 35878020 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده قرارگاه مرکزی اربعین ناجا خبر داد:

خروج ۲۲۰ هزار زائر طی روز پنجشنبه از مرز مهران

ایلام - فرمانده قرارگاه مرکزی اربعین ناجا از خروج ۲۲۰ هزار زائر طی روز پنجشنبه از مرز مهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن فتحی زاده شامگاه پنجشنبه در مرز مهران، در خصوص آخرین وضعیت تردد در مرز مهران اظهار داشت: امروز یکی از پرحجم ترین روزهای اربعین بوده است.

وی افزود: بیش از ۲۲۰ هزار نفر زائر تا به این لحظه از مرز مهران عبور کردند و پیش بینی می شود این آمار افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: هم اکنون جمعیت زیادی در پایانه مرزی مهران وجود دارد که از مرز در حال عبور هستند.

فتحی زاده تصریح کرد: به لحاظ محدودیت های انتقال زائران که به آن سوی مرز وجود دارد، وقفه ای به وجود آمد و سعی شد با هماهنگی و مدیریت جمعیت ساعاتی زائران در داخل پایانه و در قبل پایانه استراحت کنند تا آرام  آرام از مرز عبور داده شوند.

وی افزود: هم اکنون جمعیت نسبتا زیادی در محدوده پایانه و قبل پایانه وجود دارد که به سمت مرز در حال حرکت هستند و مشکل خاصی در مرز نداریم.

وی عنوان کرد: همکاری بسیار خوبی با طرف عراقی انجام دادیم که در حال عبور زائران هستند، امیدواریم که همین روند حرکتی که وجود دارد تا اتمام زائرانی که پشت مرز معطل مانده بودند ادامه پیدا کند.

فرمانده قرارگاه مرکزی اربعین ناجا  بیان داشت: به نظر می رسد که امروز هم جمعیت زیادی را شاهد خواهیم بود با توجه به وضعیتی که پیش روی داریم پیش بینی ها و هماهنگی های لازم با مسئولان مختلف صورت گرفته است.

سردار فتحی زاده اضافه کرد: پارکینگ های شهر مهران هم اکنون ظرفیت آنها کامل شده و پارکینگ های ابتدای شهر در حال تکمیل است.

نظر شما