شناسهٔ خبر: 35878015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سردار فتحی زاده

ظرفیت پارکینگ‌های مهران تکمیل‌شده است/ زوار زمان برگشت خود را مدیریت کنند

جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی بابیان اینکه تردد زوار اربعین حسینی در مرز مهران مدیریت می‌شود، گفت: ظرفیت پارکینگ‌های شهر مهران تکمیل‌شده و پارکینگ‌های ابتدای شهر مهران نیز در حال تکمیل شدن است.

صاحب‌خبر -

سردار «محسن فتحی زاده»در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مستقر در مرز مهران، اظهار کرد: هم‌اکنون جمعیت زیادی از زوار اربعین حسینی، هم قبل از پایانه مرزی مهران و هم در پایانه مرزی مهران وجود دارد، تردد در حال انجام است و مشکل خاصی در مرز مهران وجود ندارد.

 

وی بابیان اینکه تردد جمعیت زوار اربعین حسینی از طریق مرز مهران مدیریت می‌شود، یادآور شد: رایزنی و هماهنگی خوبی با طرف عراقی هم انجام شده و هم اکنون نیز پذیرای زوار عزیز هستند و امیدوار هستیم همین روند حرکتی زوار که وجود دارد تا خروج کامل زواری که پشت مرز معطل‌مانده بودند ادامه پیدا کند.

 

جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی یادآور شد: به نظر می‌رسد فردا هم جمعیت زیادی از زوار اربعین حسینی را در مرز مهران شاهد باشیم که پیش‌بینی‌ها و هماهنگی‌های لازم با مسئولان ذی‌ربط انجام‌شده است و تلاش می‌شود که حرکت زوار با مدیریت مناسب روان باشد.

 

سردار فتحی زاده ابراز کرد: ظرفیت پارکینگ‌های شهر مهران هم تکمیل‌شده و پارکینگ‌های ابتدای شهر مهران هم در حال تکمیل شدن است و تا یکی دو روز آینده، ظرفیت این پارکینگ‌ها هم تکمیل خواهد شد و در حال برنامه‌ریزی هستیم که اگر ظرفیت این پارکینگ‌ها هم تکمیل شد، از ظرفیت پارکینگ‌های شهرهای مجاور برای پارک خودروهای زائران و ظرفیت حمل‌ونقل عمومی برای جابجایی زوار استفاده شود.

 

وی بیان کرد: با همکاری مردم و مسئولان انتظار می‌رود که روند تردد زوار تا روزهای آینده نیز به‌صورت روان ادامه داشته باشد و تمام توان خود را برای مدیریت جمعیت زوار و همچنین سهولت در تردد را فراهم کنیم.

 

جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: موجب برگشت زوار نیز آغازشده است و لازم است که زوار عزیز برگشت خود را مدیریت کنند.

 

 

 

نظر شما