شناسهٔ خبر: 35877918 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بلژیک 9-0 سن مارینو؛ آتش بازی در بروکسل

جواد رحمانی

شیاطین سرخ موفق شدند ترند امروز یعنی برگزاری «جشنواره گل» را ادامه دهند. سن مارینو حتی یک شوت هم نتوانست راهی دروازه بلژیک کند. شاگردان مارتینز با هفت برد از هفت بازی، همچنان در صدر جدول قرار دارند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در چارچوب مرحله مقدماتی رقابت های یورو ۲۰۲۰، دو تیم بلژیک و سن مارینو به مصاف هم رفتند.

مشخصات بازی

پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸- ۱۰ اکتبر ۲۰۱۹

ساعت ۲۲:۱۵ به وقت ایران

ورزشگاه: Stade Roi Baudouin

مقدماتی یورو ۲۰۲۰

ترکیب ابتدایی بازی

شرح گل ها

بلژیک 1-0 سن مارینو- روملو لوکاکو (دقیقه 28): پاس تیلمانس به لوکاکو و شوت او به سمت دروازه، با عملکرد ضعیف دروازه بان همراه می شود و بلژیک بالاخره به گل می رسد.

بلژیک 2-0 سن مارینو- ناصر چادلی (دقیقه 32): ارسال بلند مرتنز، کنترل خوب لوکاکو توپی که چادلی راهی دروازه می کند. عملکرد دروازه بان در بازی امشب بسیار ضعیف است.

بلژیک 3-0 سن مارینو- کریستین برولی (گل به خودی دقیقه 35): ارسال کاستانیه در حالی که انتظار می رفت از آن سمت زمین به بیرون رود، با اشتباه برولی وارد دروازه سن مارینو شد.

روملو لوکاکو

بلژیک 4-0 سن مارینو- روملو لوکاکو ( دقیقه 41): حرکت زیبای لوکاکو در محوطه جریمه و سپس شوت او راهی دروازه می شود تا مهاجم اینتر به دومین گل خود در بازی امشب دست یابد.

بلژیک 5-0 سن مارینو- توبی آلدرویرلد (دقیقه 43): شوت محکم مدافع تاتنهام پس از برخورد به بازیکن سن مارینو تغییر مسیر داد و به پنجمین گل شیاطین سرخ تبدیل شد.

بلژیک 6-0 سن مارینو- یوری تیلمانس (دقیقه 2+45): فرار زیبای ادن هازارد از گوشه زمین و پاس رو به عقبش، به تیلمانس رسید تا با شوتی دقیق، در همین نیمه اول همه چیز را تمام کند.

بلژیک 7-0 سن مارینو- کریستین بنتکه (دقیقه 79): از بیرون محوطه جریمه، بنتکه شوتی کات دار و زمینی راهی دروازه می کند که پس از برخورد دوباره به زمین، مهار را برای دروازه بان غیرممکن می کند. اختلاف به هفت می رسد.

بلژیک 8-0 سن مارینو- یاری ورشارن (دقیقه 84): ستاره جوان اولین گل ملی خود را به ثمر می رساند. بلژیک صاحب ضربه پنالتی می شود و ورشارن از روی نقطه پنالتی، زیبایی این پیروزی را دو چندان می کند.

بلژیک 9-0 سن مارینو- تیموتی کاستانیه (دقیقه 90): بالاخره پای مدافع آتالانتا هم به گلزنی باز می شود. پس از فراهم کردن پاس گل و موقعیت برای هم تیمی های خود، این بار کاستانیه دروازه سن مارینو را باز می کند.

خلاصه بازی

 

نظر شما