شناسهٔ خبر: 35877864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

محور قصرشیرین-خسروی مسدود شد/ تردد 27 هزار نفر از مرز خسروی

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه محور قصرشیرین به خسروی موقتا مسدود شده است، از تردد 27 هزار زائر در روز 18 مهرماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در خصوص آخرین وضعیت مرز خسروی بیان، اظهار داشت: مسیر قصر شیرین تا مرز خسروی مسدود شده است. این محدودیت موقتی اعمال‌شده تا زائرانی که در حال حرکت به سمت مرز خسروی هستند امشب در قصر شیرین اسکان یابند و فردا صبح از مرز خارج شوند.

وی افزود: مرز خسروی از ۷ صبح تا ۴ بعد از ظهر امروز (18 مهرماه) میزبان زوار بود و امروز نزدیک به ۲۷ هزار نفر زائر از این مرز تردد کردند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: مشکل خاصی در مرز خسروی نداریم برای شام و نهار تدارک لازم برای مسافرین و اسکان آنان صورت گرفته است، امروز ماشین های عراقی برای انتقال زوار کم بودند تاکنون ۱۵۰ اتوبوس به عراق اعزام و قرار بر ارسال ۱۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر بود، که اگر این ۱۰۰ دستگاه اتوبوس اعزام شده بودند در حال حاضر این تعداد زوار اسکان داده شده در مرز را نداشتیم که امیدواریم فردا این مشکل برطرف گردد.

بازوند تاکید کرد: زائرانی که در مسیر حرکت هستند آب و مواد ضروری با خود داشته باشند، آن طرف مرزها خیلی امکانات وجود ندارد.

انتهای پیام/ح/خ

نظر شما