شناسهٔ خبر: 35877830 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گل ریحان به مربی سابقش رسید

گل ریحان و مس کرمان در هفته هشتم لیگ دسته یک در مقابل هم قرار می گیرند در حالی که دیدار جمعه برای سرمربی مس بازی خاصی محسوب می شود چرا که فصل گذشته او هدایت گل ریحان را برعهده داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، تیم فوتبال گل ریحان البرز عصر جمعه در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در کرج به مصاف تیم مس کرمان خواهد رفت.

گل ریحان که این روزها نتایج نسبتا خوبی را در لیگ کسب کرده است آرام آرام خود را به صدر جدول نزدیک کرده و این قصد را دارد تا در ادامه با جمع آوری امتیازات در صدر جدول مسابقات قرار بگیرد چیزی که دور از انتظار نیست اما با وجود مدعیان سرسختی چون مس رفسنجان ، بادران ، فجر و حتی خوشه طلایی که با وجود اولین حضور خود در لیگ یک نتایج خیره کننده ای را کسب کرده است خیلی سخت به نظر می رسد.

با این وجود تیم کرجی این مرحله از لیگ که ۷ هفته از آن گذشته است با کسب ۱۵ امتیاز و به دلیل تفاضل کمتر نسبت به بادران ، مس رفسنجان و خوشه طلایی در رده چهارم جدول مسابقات قرار گرفته است.

در سوی مقابل مس کرمان همچنان در لیگ یک حال و روز خوشی ندارد و علی رغم اینکه از او به عنوان یک مدعی یاد می شود در رده یازدهم جدول قرار گرفته است. آنها در بازی گذشته خود برابر خوشه طلایی که در کرمان و در زمین خودی برگزار شد با تساوی بدون گل متوقف شدند تا شعار حیا کن و رها کن در کرمان زودتر از پایان نیم فصل به گوش برسد.

دیدار جمعه برای سرمربی مس بازی خاصی محسوب می شود چرا که فصل گذشته او هدایت گل ریحان را برعهده داشت اما در نهایت در صعود با این تیم به لیگ برتر در حالیکه تمام امکانات را در اختیار داشت ناکام ماند تا با نتایج و رتبه ای که در فصل جاری با مس تا پایان هفته هفتم کسب کرده در مجموع کارنامه او را خدشه دار کند.

دو تیم تابحال ۴ بار برابر هم در لیگ یک قرار گرفته اند که در این ۴ بازی اخیر ۲ بازی با برتری مسی ها یک بازی با برتری گل ریحانی ها و یک بازی با تساوی به پایان رسیده است البته ناگفته نماند که دو دیدار این دو تیم زمانی بوده که تیم گل ریحان در دو فصل پیش در اختیار مجموعه اکسین البرز بود.

انتهای پیام/ب

نظر شما