شناسهٔ خبر: 35873129 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسئولان عراقی غافلگیر شدند/ استقبال زائران از مرز خسروی زیاد است

تردد زائران از مرز خسروی بسیار زیاد است و همین امر موجب شده که مسئولان عراق نتوانند نسبت به میزان جمعیت امکانات لازم را فراهم کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پس از بازگشایی مجدد مرز خسروی هر روز بر تعداد زائرانی که قصد دارند از این پایانه به سمت کربلای معلی حرکت کنند افزوده می‌شود.  به دلیل افزایش جمعیت زوار نسبت به سالیان گذشته و حجم بالای مسافران در مرز خسروی مسئولان عراقی که قرار بود اتوبوس مورد نیاز زائران را تامین کنند دچار مشکل شدند و تا این لحظه نتوانسته‌اند  اتوبوس کافی به منظور تردد زوار به سمت کربلای معلی را تامین کنند.

بنابر اخبار وصله، بین 2 لی 3 هزار نفر از زائران کشورمان پس از خروج از مرز خسروی و ورود به خاک عراق هنوز نتوانسته‌اند به سمت کربلا حرکت کنند. به همین منظور مسئولان محلی و استانی در حال رایزنی با مسئولان کشور عراق هستند که اتوبوس‌های مورد نیاز زائران از ایران وارد خاک عراق شوند.

با توجه به اینکه در حال حاضر ترافیک جمعیتی در مرز مهران سنگین اعلام شده، به نظر می‌رسد که مسئولان به دنبال آن هستند که تمهیدات رفاهی بیشتری برای مرز خسروی در نظر بگیرند تا بخشی از زائران از این مرز خارج شوند.

انتهای پیام/ح

نظر شما