شناسهٔ خبر: 35864265 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

فرصت بیشتر به ستاره سیتی در پرونده اتهام نژادپرستی

اتحادیه فوتبال انگلیس تا امروز چهارشنبه به برناردو سیلوا ستاره منچسترسیتی فرصت داده بود تا در برابر اتهامات نژادپرستانه از خود دفاع کند، ولی این فرصت سیلوا امروز به مدت ۱۲ روز تمدید شد.

صاحب‌خبر -

فرصت بیشتر به ستاره سیتی در پرونده اتهام نژادپرستیبه گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، بعد از آنکه اتحادیه فوتبال انگلیس، برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی را به دلیل توییتی درباره هم‌تیمی‌اش بنجامین مندی به نژادپرستی متهم کرد به او تا امروز چهارشنبه فرصت داده بود تا از خود دفاع کند، ولی اتحادیه امروز اعلام کرد که فرصت دفاع سیلوا را به مدت ۱۲ روز دیگر تا روز ۲۱ اکتبر تمدید کرده است.

سیلوا ماه گذشته میلادی توییتی با اشاره به بنجامین مندی هم‌تیمی سیاهپوستش منتشر کرد که انتقاداتی را به دنبال داشت و این ستاره پرتغالی به نژادپرستی متهم شد. سیلوا بعدا آن توییت جنجالی را پاک کرده و گفت هدفش آزار دادن مندی نبوده است.

اتحادیه فوتبال انگلیس، اما این ستاره ۲۵ ساله پرتغالی را به اتهاماتی از جمله نقض قوانین این اتحادیه درباره توهین به بازیکنان و خدشه‌دار کردن چهره فوتبال متهم کرده و به او تا امروز چهارشنبه فرصت داده بود تا از خود درباره این اتهامات دفاع کند.

امروز، اما رسانه‌های انگلیسی خبر دادند که بعد از تقاضای مهلت بیشتر که از طرف سیلوا به رئیس کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس ارسال شده به این ستاره پرتغالی ۱۲ روز دیگر فرصت داده شد تا برای دفاع از خود آماده شود.

 

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

نظر شما