شناسهٔ خبر: 35863915 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

تمهیدات بازی ایران - کامبوج؛ از معرفی گزارشگر بازی تا اقدامات مهم برای بانوان

ایسنا

اورژانس تهران به همراه مترو تمهیدات خاصی برای بازی ایران و کامبوج پیش بینی کرده اند.

صاحب‌خبر -

دیدار ایران ـ کامبوج، فردا پنجشنبه (18 مهر ماه) از ساعت 17به صورت زنده روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.

این مسابقه از سری مسابقات مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر است که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

گزارش این رقابت برعهده محمدرضا احمدی است که با اجرای محمد حسین میثاقی در جریان برنامه فوتبال برتر از ساعت 16:30روانه آنتن خواهد شد.

اورژانس بانوان دراستادیوم

در همین رابطه رئیس مرکز اورژانس تهران از حضور اورژانس بانوان برای بازی ایران-کامبوج در ورزشگاه آزادی خبر داد.

دکتر صابریان در این باره گفت: همزمان با مسابقه دو تیم فوتبال ایران-کامبوج، یک دستگاه آمبولانس بانوان، پنج دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهار دستگاه موتورلانس در ورزشگاه آزادی مستقر خواهند شد. این استقرارها از صبح فردا (پنجشنبه) شروع و تا پایان مسابقه ادامه خواهد داشت.

صابریان از شهروندان خواست که در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی، ضمن امکان تماس با شماره ۱۱۵، به اکیپ های مستقر در ورزشگاه آزادی مراجعه کنند.

مترو پایتخت آماده اعزام قطار فوق العاده

محسن محمدیان مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در این باره اظهار کرد: متروی تهران آماده است تا در فردا پنجشنبه ۱۸ مهر ماه تماشاگران مسابقه فوتبال تیم های ملی ایران و کامبوج را برای تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط ۵ مترو منتقل و در پایان مسابقه به مبادی اولیه بازگرداند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه در ساعت ۱۷ آغاز می شود، خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل تردد و رفاه حال شهروندان و تماشاگران، در صورت ازدحام جمعیت در ایستگاه ورزشگاه آزادی قطار فوق العاده اعزام خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما