شناسهٔ خبر: 35863251 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی

احمدی: فدراسیون انجمن‌های ورزشی نقش بسزایی در توسعه ورزش همگانی دارد/ علیپور: با شعار آموزش و توسعه به مسیر خود ادامه می‌دهیم

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون انجمنهای ورزشی بعدازظهر امروز در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون‌ انجمنهای ورزشی، این مجمع با حضور دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، کیکاوس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک، محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی، نماینده حراست و امور مجامع وزارت ورزش، اعضای هیات رییسه فدراسیون، روسای هیات های استانی و نمایندگان نهادهای مختلف برگزار شد. 

در ابتدای این نشست محمد علیپور ضمن خیرمقدم به حاضرین و ارایه گزارشی از عملکرد فدراسیون انجمن‌های ورزشی در سال ۹۷ گفت: بیشترین آمار و ارقام ما مربوط به فعالیت‌های آموزشی است چراکه اعتقاد داریم با آموزش می توانیم به مسیر خود در بحث توسعه رشته های مختلف ورزشی ادامه دهیم. 

وی افزود: ۱۷ انجمن، ۴۲ رشته ورزشی و در مجموع ۱۸۵۰ کمیته و انجمن و هیات تحت پوشش را اداره می کنیم و با رشد ۲۰ درصدی نیروی انسانی سومین فدراسیون پرجمعیت کشور شناخته شده ایم. 

وی تصریح کرد: رشته های تحت پوشش فدراسیون آینده دار هستند و می توانند حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشند ضمن اینکه در بخش بانوان هم گامهای موثری برداشته شده و بانوان در اکثر رشته های مذکور در مسیر پیشرفت و بالندگی گام بر می دارند. 

علیپور در پایان اذعان داشت: لازم است از حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک که همیشه یار و پشتیبان ما و کلا دستگاه ورزش بوده اند تشکر و قدردانی کنم. 

سپس کیکاوس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک گفت: بهره مندی از ۱۷ انجمن ورزشی، ۵ رشته المپیکی و چندین رشته در بازیهای آسیایی اهمیت و گستردگی کار را در فدراسیون انجمنهای ورزشی به خوبی نشان می دهد و این بخاطر مدیریت هوشیارانه جناب علیپور به عنوان یکی از پیشکسوتان ورزش است که در تصمیم گیریهای کمیته ملی المپیک به عنوان یکی از اعضای با سابقه مجمع این کمیته نقش موثری دارد. 

دکتر احمدی طی سخنانی اظهار داشت: هیات های استانی همیشه در خط مقدم ورزش کشور قرار دارند و کار اصلی بر دوش این عزیزان است به خصوص هیات های انجمنهای ورزشی که این تعداد رشته را پشتیبانی می کنند و وظیفه سنگینی بر دوش دارند. 

وی تاکید کرد: فدراسیون انجمنهای ورزشی با این حجم فعالیت توفیقات خوبی را هم در ورزش کشور داشته و با این تنوع رشته نقش مهمی در توسعه ورزش همگانی و جذب مخاطب و عموم مردم ایفا می کند و همچنین در توسعه بخش بانوان هم پیشرو بوده است.  احمدی تصریح کرد: امیدوارم که این رشته های ورزشی بتوانند در آوردگاههای بین المللی هم درخشش داشته باشند و شاهد حضور بیشتر این رشته ها در بازیهای آسیایی آینده باشیم‌.

نظر شما