شناسهٔ خبر: 35861026 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پاوار: در همین مدت کوتاه که در بایرن مونیخ بودم، پیشرفت کردم؛ سعی می‌کنم زبان آلمانی را یاد بگیرم

مهیار میرزاپور

پاوار می گوید هرجایی که کواچ از او بخواهد برای بایرن مونیخ بازی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - بنجامین پاوار از اشتوتگارت به بایرن مونیخ آمد و به یکی از مهره های مهم خط دفاعی تیم تبدیل شده است. او این روزها در اردوی تیم ملی فرانسه حاضر است.

به گزارش FFF TV بنجامین پاوار یک کنفرانس مطبوعاتی ترتیب داد و به سوالات مختلف جواب داد:

من کم کم حس خوبی در مورد بازی در سمت راست خط دفاعی پیدا می کنم. کسانی که بازی های بایرن مونیخ را تعقیب می کنند می دانند من بیشتر اوقات در این پست بازی می کنم. این نکته مثبتی برای من است و کم کم ریتم بازی را به دست می آورم. در ضمن کار من در تیم ملی هم آسان تر می شود. نمی دانم در بلندمدت چه اتفاقی می افتد. آماده ام هرجا که کواچ از من خواست انجام وظیفه کنم. من حتی در نیمه دوم بازی با تاتنهام، دفاع چپ بایرن بودم. در پست دفاع میانی هم می توانم بازی کنم. برای من مشکلی نیست.

او در ادامه افزود:

من فصلی سخت در اشتوتگارت داشتم. ولی اصلا به توانایی هایم شک نکردم. من به باشگاهی بزرگ پیوستم. باشگاهی که به اندازه خود من جاه طلب است. ما می خواهیم در رقابت های مختلف به قهرمانی برسیم و در لیگ قهرمانان اروپا هم تا جای ممکن پیش برویم. حس می کنم در همین مدت کوتاه که در بایرن بودم پیشرفت کردم. هرچه پیش می روم بیشتر ریسک می کنم. بازی کردن در کنار بازیکنان بزرگ باعث می شود پیشرفت کنم. امیدوارم این را در تیم ملی فرانسه هم نشان دهم.

در مورد تولیسو:

خیلی خوشحالم که با او هم تیمی ام. هر روز او را در تمرینات می بینم. تولیسو شخصیت فوق العاده ای دارد. او بسیار تمرین کرد تا به طور کامل مصدومیتش را پشت سر بگذارد. خیلی خوشحالم که تولیسو برگشته و در زمین بازی می کند.

وی در نهایت گفت:

همه چیز در رختکن بایرن خوب و مثبت است. ما سعی می کنیم آلمانی حرف بزنیم هرچند زبان سختی است. ما فرانسوی ها با هم به زبان فرانسوی حرف می زنیم. برای صحبت با بقیه بازیکنان هم از آلمانی و انگلیسی استفاده می کنیم. سعی می کنیم زبان آلمانی را یاد بگیریم.

نظر شما