شناسهٔ خبر: 35860256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون هماهنگ‌کننده ستاد اجرایی فرمان امام:

ستاد اجرایی فرمان امام در ۶ مرز به زائران اربعین خدمات می‌دهد

معاون هماهنگ‌کننده ستاد اجرایی فرمان امام بابیان اینکه این ستاد در شش مرز به زائران اربعین خدمات می‌دهد، گفت: میرجاوه، دو قارون، شلمچه، چذابه، مهران و خسروی میزبان موکب‌های ستاد هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سید مصطفی سید هاشمی درباره خدمات ستاد اجرایی فرمان امام در اربعین ۹۸، بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام در مرز میرجاوه هم خدمات پذیرایی و هم طرح کاروان سلامت را به زائرانی که غالباً هم پاکستانی هستند ارائه می‌کند همچنین زائرسرایی در زاهدان برای اسکان و پذیرایی از این زوار توسط ستاد اجرایی فرمان امام تجهیز شده است همچنین در دیگر مرز شرق کشور نیز شرایط استقبال از زائران فراهم است.

وی افزود: در شلمچه ستاد اجرایی فرمان امام هم خدمات فرهنگی را باهدف اعتلای فرهنگ عاشورا و همچنین ترویج سیره حسینی به زائران ارائه می‌دهد و هم موکب‌هایی برای توزیع غذای گرم و خدمات پذیرایی در بین زائران حسینی تدارک دیده‌شده است.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد اجرایی فرمان امام، گفت: آخرین موکب ایران پیش از مرز در منطقه چذابه نیز توسط این ستاد برپاشده تا بتوانیم بهترین خدمات و پذیرایی را از زائران داشته باشیم و به‌نوعی زائران را برای این سفر معنوی بدرقه کنیم.

سید هاشمی بیان کرد: در مرز خسروی همچنین اسکان، پذیرایی و موکب فرهنگی هم‌زمان توسط ستاد اجرایی فرمان امام برپاشده و شاهد ارائه خدمات خوبی به مسافران و زائران عتبات هستیم و درنهایت در مرز مهران که پرترددترین مرز محسوب می‌شود علاوه بر موکب‌های پذیرایی و توزیع غذای گرم، کاروان خدمات سلامت را با استقرار اورژانس سیار، پزشکان، پرستاران و ... خواهیم داشت تا اگر برای زائران در این مرز مشکلی رخ دهد و نیاز پزشکی ایجاد شود بتوانیم خدمت‌رسانی دقیق و خوبی را داشته باشیم.

نظر شما